Julian Sommer Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Fin bil og fine bilder Holder på å sette meg inn i Adobe Lightroom, så skal bli spennede å se hvordan denne galskapen ender. Haha. Takk for det! Lightroom er fint til å justere litt, bruker det selv, men mest til småtteri som vignette. Resten skjer i Photoshop Men hvilket av programmene man bruker er jo det samme, så lenge man må åpne begge to uansett i løpet av prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Jaja her skjer det ikke stort. Skal begynne å bygge sparkepanel i 22mm mdf for å montere 10" bassmellomtoner snart, frontsett kommer til helga. Skal også begynne å støpe i hjulbrønnen for å få stor nok kasse til 2x15" og stor nok port. Her skal det inn to slike: http://www.judysbilstereo.no/subwoofere ... -subwoofer Kassen er ferdig designet nå i kveld. 250 liter netto volum, tuning på 34hz og 730cm2 portareal. Elementene skal peke opp i taket med porten nærmest bakseteryggen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Gjort litt fornuftig i dag og Her skal det støpes og bygges kasse over, så hjulbrønnen blir en del av kassa. Ferdig kasse blir på 250 liter netto, etter at port og elementer er trukket fra Tunet til 35-36hz. Burde spille bra til alle typer musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Blir ikke den kassen voldsomt stor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Blir ikke den kassen voldsomt stor da? Jo større jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Til stereo-byggingen bruker jeg nå denne tråden til bilder og updates: viewtopic.php?f=10&t=262373bhttp://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=262373 Greit å ikke spamme med samme bildene i flere tråder. Resultet derimot vil også bli vist her da Innspill gir motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Søknad innvilget på ombygging til 540i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Gøy å høre! bare å få tak i motor og begynne ombyggingen da må vel ha en kraftigere motor for å drasse rundt på det du skal ha i denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Gøy å høre! bare å få tak i motor og begynne ombyggingen da må vel ha en kraftigere motor for å drasse rundt på det du skal ha i denne bilen? Motoren jeg har nå har ihvertfall brukt 1 liter olje på en måned nå, så tror ikke den blir noe bedre av det akkurat nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Da var det lyd! Nå er det bare å vente til man har råd til bass. Skal bygge kasse i mellomtiden. Fothviler skal også lages ¨ Næmmen, hva skjuler det seg her da? DD b2 horndiskant, og selvfølgelig logoen til sponsoren Forsterkere til frontsett kobla fort og gæli. DD ss2a som leverer 375w rms til hver 10" mellomtone, og RF p150-2 som leverer 150w rms til hver diskant: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Du er veldig flink med stereobygging! ikke minst pen bil , men du måå ta bort de klistremerkene bak på bilen din eller er det sånn at du må ha de der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Du er veldig flink med stereobygging! ikke minst pen bil , men du måå ta bort de klistremerkene bak på bilen din eller er det sånn at du må ha de der? Tusen takk! De blir nok bytta ut med noen oppi ruta i stedet ja, begynner å irritere meg Møtte på en lekker femmer i dag Gnilb, markusE30 og meg på Biri (og ja, jeg over-redigerer bevisst ): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Ble bra det der! Øra er slitne men det var Morro å møtes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Må ta en liten tur til deg jeg å Julian, så får vi to også shootet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå