Gå til innhold

Min E34 executive touring, stereovogn

Anbefalte innlegg

Fin bil og fine bilder :)

Holder på å sette meg inn i Adobe Lightroom, så skal bli spennede å se hvordan denne galskapen ender. Haha.

Takk for det! :) Lightroom er fint til å justere litt, bruker det selv, men mest til småtteri som vignette. Resten skjer i Photoshop :) Men hvilket av programmene man bruker er jo det samme, så lenge man må åpne begge to uansett i løpet av prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja her skjer det ikke stort. Skal begynne å bygge sparkepanel i 22mm mdf for å montere 10" bassmellomtoner snart, frontsett kommer til helga.

Skal også begynne å støpe i hjulbrønnen for å få stor nok kasse til 2x15" og stor nok port.

Her skal det inn to slike: http://www.judysbilstereo.no/subwoofere ... -subwoofer

Kassen er ferdig designet nå i kveld. 250 liter netto volum, tuning på 34hz og 730cm2 portareal. Elementene skal peke opp i taket med porten nærmest bakseteryggen:

yih7y35bksgibgllwj1p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort litt fornuftig i dag og :) Her skal det støpes og bygges kasse over, så hjulbrønnen blir en del av kassa.

Ferdig kasse blir på 250 liter netto, etter at port og elementer er trukket fra :) Tunet til 35-36hz. Burde spille bra til alle typer musikk.

nw2gi5s9q1qbve3omudc.jpg

91hnet9gtge757q3jtt4.jpg

t3p7wenq81g1zhtezt6z.jpg

v5itn1wnniry1n7qqba5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å høre! :D bare å få tak i motor og begynne ombyggingen da ;) må vel ha en kraftigere motor for å drasse rundt på det du skal ha i denne bilen? :P

Motoren jeg har nå har ihvertfall brukt 1 liter olje på en måned nå, så tror ikke den blir noe bedre av det akkurat nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lyd! Nå er det bare å vente til man har råd til bass. Skal bygge kasse i mellomtiden. Fothviler skal også lages :)¨

Næmmen, hva skjuler det seg her da? ;)

62g53vxpcog7upsh9qe0.jpg

DD b2 horndiskant, og selvfølgelig logoen til sponsoren :)

0bsld28xp6zvnpjvts0m.jpg

6wb2f8m2tc3y8ad01pcd.jpg

qc567piird8agjiohakr.jpg

Forsterkere til frontsett kobla fort og gæli.

DD ss2a som leverer 375w rms til hver 10" mellomtone, og RF p150-2 som leverer 150w rms til hver diskant:

nf2dumi0wtle0zdb22r3.jpg

azo9a57tdvg48feoq40l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Du er veldig flink med stereobygging! ikke minst pen bil :) , men du måå ta bort de klistremerkene bak på bilen din eller er det sånn at du må ha de der? :P

Tusen takk! De blir nok bytta ut med noen oppi ruta i stedet ja, begynner å irritere meg :P

Møtte på en lekker femmer i dag ;) Gnilb, markusE30 og meg på Biri (og ja, jeg over-redigerer bevisst :P ):

9hhfnt9hxptkgt1tzwp8.jpg

7exqwcpjvtvwy6qqu3wo.jpg

0jnf7m08z6jr7c02fx6e.jpg

f5rwllghifcravhm2nc2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...