Sandviiik Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Pen bil du har fått deg, ja! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Gratulerer med flott førstebil! Ville prioritert senk før alt annet da det har veldig mye å si for utseende. Smådill kan monteres senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Gratulerer med flott førstebil! Ville prioritert senk før alt annet da det har veldig mye å si for utseende. Smådill kan monteres senere Tusen takk! jo vet at det har mye å si! men bor i Harstad, og her er de elendig å brøyte så tenkte jeg skulle vente til snøen var blitt litt borteee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 istedenfor dynavin, så bestiller du enco dynavin klone på ebay. kommer hjem på døra de til ca 3200kr ferdig momset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 http://www.ebay.com/itm/180820444695?ss ... 1438.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 istedenfor dynavin, så bestiller du enco dynavin klone på ebay. kommer hjem på døra de til ca 3200kr ferdig momset. Er den bedre, eller nesten like god? en kompis fikk sin på Bilextra for 4000,- så er ikke så mye forskjell! har du erfaring med noen av produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Har den jeg linka til. Android ville jeg stått over, forstår det er litt tull med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Encoen er en klone, så innmaten er helt lik dynavin, pluss de lages samme plass:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 OPPDATERING! Idag fikk jeg rettet dyttet ut en liten bongel som var på bakskjermen, var bare å fjerne "innredningen" i bagasjerommet og dytte den ut så spratt den ut! Når jeg hadde tatt av dekslene, så fant jeg dette: Signal kabla!! gjør jobben så mye enklere når jeg skal sette inn sub Gjort på fem min Så begynte jeg med vindusheisen og det var ikke bare bare.. Fikk demontert alt, og når jeg sku hekte av de gamle wire'an så støttet jeg på et problem. plastdekslet som lå over hjulet der wire'an var festet i selve railen til vindusheisen, og det var festet med at metallet var festet inn igjennom hullet i plastikken og slått rundt... så måtte borre metallet og popnagle etter de var festet. Om dere forstår Får montere resten i morgen, da tiden ikke strakk til :/ Et par bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekeano Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 fekk du tel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 fekk du tel ? kommer oppdatering i kveld! holder på å skifte dekk nu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 HEEEEI Beklager for at det ikke er kommet oppdatering enda, men mye stress for tiden og lite søvn! Det resulterer til at middagskvilen blir lenger enn planlagt.... På Fredag begynte vi å montere den nye wire'en til vindus heisen, det var ikke bare bare å vite hvor stram vi skulle stramme den men vi prøvde oss fram! og vi fikk det til, til slutt Den kjedelige nyheten er at etter to turer opp og ned med vinduet så gikk wire'en igjenn... Trur jeg, den funker hvertfall ikke og det kom en rar lyd fra døra... Så det neste blir å kjøpe komplett vindusheis og bare bytte heile #%&!, rett og slett! fikk veldig god pris på det, så gjør ikke meg noe Noen bilder fra fredag: Etter det så fikk jeg låne denne av en kompis, for å teste litt og i går fant jeg ut at jeg måtte fjerne skiposen I dag gikk dagen hovedsaklig ut på to ting, finne ut koffer motoren nesten kveler seg selv på tomgang, og pusse de små rust flekkene jeg har Fant feilen ganske fort, trur jeg da! Regner med det er denne som gjør at den oppfører seg slik: Er sprek i slangen, så regner med han oppfører seg slik på tomgang pga at han suger falsk luft og dermed ikke får rett bensin og luft blanding Så må vel bestille denne her http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/De ... 0643/68243 imårra, da jeg har glømt bankkortet på skola.... Så til rusten! Hadde litt bobler på ene bak skjermen, og to flekker på panseret og en på forskjermen! Det gikk ganske greit å pusse vekk rusten etter pussing, så la jeg et lag med syre grunning, også vanlig grunning, var ikke mere tid igjen etter grunning, så lakk blir gjort på torsdag! Bildeeeer: Bak skjerm: Panser og forskjerm: Det var alt for i dag og satser på at lakken blir bra! GOD NATT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Bra jobba går fremover ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandviiik Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Takker ja det går nu hvertfall framover Får foresten, nye liste i mårra, ratt og gir pose ( pga det var hull i den forje) og ny slange bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå