Gå til innhold

slettet

Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med flott førstebil!

Ville prioritert senk før alt annet da det har veldig mye å si for utseende. Smådill kan monteres senere :wink:

Tusen takk!

jo vet at det har mye å si! men bor i Harstad, og her er de elendig å brøyte :( så tenkte jeg skulle vente til snøen var blitt litt borteee :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

istedenfor dynavin, så bestiller du enco dynavin klone på ebay. kommer hjem på døra de til ca 3200kr ferdig momset.

Er den bedre, eller nesten like god? en kompis fikk sin på Bilextra for 4000,- så er ikke så mye forskjell!

har du erfaring med noen av produktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERING!

Idag fikk jeg rettet dyttet ut en liten bongel som var på bakskjermen, var bare å fjerne "innredningen" i bagasjerommet og dytte den ut så spratt den ut! Når jeg hadde tatt av dekslene, så fant jeg dette:

1aig6cwj4b935gnu48yk.jpg

Signal kabla!! gjør jobben så mye enklere når jeg skal sette inn sub :applause:

Gjort på fem min :)

Så begynte jeg med vindusheisen og det var ikke bare bare..

Fikk demontert alt, og når jeg sku hekte av de gamle wire'an så støttet jeg på et problem.

plastdekslet som lå over hjulet der wire'an var festet i selve railen til vindusheisen, og det var festet med at metallet var festet inn igjennom hullet i plastikken og slått rundt... så måtte borre metallet og popnagle etter de var festet. Om dere forstår :mrgreen:

Får montere resten i morgen, da tiden ikke strakk til :/

Et par bilder!

ugkrhtedpp2aiur8upva.jpg

u29fcaerqrr6883xuahg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEEEEI

Beklager for at det ikke er kommet oppdatering enda, men mye stress for tiden og lite søvn!

Det resulterer til at middagskvilen blir lenger enn planlagt....

På Fredag begynte vi å montere den nye wire'en til vindus heisen, det var ikke bare bare å vite hvor stram vi skulle stramme den men vi prøvde oss fram! og vi fikk det til, til slutt :)

Den kjedelige nyheten er at etter to turer opp og ned med vinduet så gikk wire'en igjenn...

Trur jeg, den funker hvertfall ikke og det kom en rar lyd fra døra...

Så det neste blir å kjøpe komplett vindusheis og bare bytte heile #%&!, rett og slett!

fikk veldig god pris på det, så gjør ikke meg noe :mrgreen:

Noen bilder fra fredag:

fxwlwmia7viiq2iswftm.jpg

f3x8uo3y4il5nhcgu5im.jpg

27wknrqwt1iok82xo2g5.jpg

Etter det så fikk jeg låne denne av en kompis, for å teste litt :D

33xxb9qcvu8mfpx3ewue.jpg

og i går fant jeg ut at jeg måtte fjerne skiposen :mrgreen:

wtxrie2hu6icl57hsi2u.jpg

I dag gikk dagen hovedsaklig ut på to ting, finne ut koffer motoren nesten kveler seg selv på tomgang, og pusse de små rust flekkene jeg har :)

Fant feilen ganske fort, trur jeg da! Regner med det er denne som gjør at den oppfører seg slik:

8d6u2d489t10iaz0y7kg.jpg

Er sprek i slangen, så regner med han oppfører seg slik på tomgang pga at han suger

falsk luft og dermed ikke får rett bensin og luft blanding :?:

cdlyfj5g2on4rm0dons8.jpg

Så må vel bestille denne her http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/De ... 0643/68243

imårra, da jeg har glømt bankkortet på skola....

Så til rusten! Hadde litt bobler på ene bak skjermen, og to flekker på panseret og en på forskjermen!

Det gikk ganske greit å pusse vekk rusten :) etter pussing, så la jeg et lag med syre grunning, også vanlig grunning, var ikke mere tid igjen etter grunning, så lakk blir gjort på torsdag!

Bildeeeer:

Bak skjerm:

wlnokm0w6ovzzyip0a57.jpg

7baa23irze0mvqjgural.jpg

qa5ldse9w8r6rqg4xvdo.jpglq6dhfehokzjtr2zn5f8.jpg

zy9un5xbddgvoi6qtzn7.jpg

srefmgbhqi169eibgr2l.jpg

Panser og forskjerm:

yougp3vm1xocpx80mac6.jpg

1of37allhkgmkumnzsrg.jpg

iw9rdzeya8nw715xodmh.jpg

hmspym7m3h905bo09jvu.jpg

hsd6umpct7tlbb68h2cc.jpg

bcmsavm75imwqaabq9ul.jpg

k6d8gpvt7dp6o3dg0rby.jpg

Det var alt for i dag :) og satser på at lakken blir bra! GOD NATT :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...