Tzunami Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Legger da ut Lowtec-senkefjærene mine, siden jeg har gått over til coilovers. De har blitt brukt i ca 6mnd, og er ikke noe feil med dem. Disse gir bilen samme høyde i hjulbuen foran som bak, som man kan se på bildet under. Org. pris er nesten 1300,- jeg tenke meg 800,- for fjærene. De er såklart tüvgodkjente. Om det er interessant, ta kontakt på pm eller 977 84 957 Link til produktet hos Schmiedmann: http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#12718 Bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Hvor mye senker de fra standard? Er ute etter litt BWM stuk på min bil, nemlig at den er lavere bak enn forran. Hvis man lar den være bak og setter disse foran, vil den bli sånn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Det er kun fjærer foran dette her, men du får bmwstuk på den med dette. Dvs bilen vil "stupe" men hjulene vil ligge like pent i buene foran som bak. senker 35mm fra original høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Og den vil ikke slå i skjermene eller subbe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Over hode ikke det blir ikke så lavt at du vil treffe skjermen, blir bare en penere høyde enn originalt. Du ser det på bildet over her, hvordan høyden blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Vil det være noen vits å kjøpe disse hvis man allerede har sportsunderstell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Jeg vet ikke hvor mye det senker, men tror ikke det er mye om å gjøre da nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Vil det være noen vits å kjøpe disse hvis man allerede har sportsunderstell? Sportsunderstellet senker vist bare 20 mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Neida, ligger og venter på at en skal kjøpe dem ; Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Mulighet for å sende med posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Ikke noe problem, enten forhåndsbetaling eller postoppkrav Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Vil det være noen vits å kjøpe disse hvis man allerede har sportsunderstell? Sportsunderstellet senker vist bare 20 mm.. Litt Offtopic her Tzunami.. Men sportsunderstell, hva inngår i det ? Er ute etter å senke min men er redd 35mm blir for mye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Vil det være noen vits å kjøpe disse hvis man allerede har sportsunderstell? Sportsunderstellet senker vist bare 20 mm.. Litt Offtopic her Tzunami.. Men sportsunderstell, hva inngår i det ? Er ute etter å senke min men er redd 35mm blir for mye ? Om du allerede har sportsunderstell som senker 20 mm, så må du trekke fra 20 mm. på antall mm senkesettet senker (det ble veldig knotete forklart) Altså, om du har originalt BMW sportsunderstell som senker 20 mm, så vil du få en reell senk på 15 mm med disse fjørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå