Gå til innhold

Hater når dette skjer...

JonasFB
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kanskje ikke hjulpet her men tenker ofte på å kjøpe gopro eller noe for å ha et dashcam i tilfelle sånt skjer.. Noe som kan stå å ta opp i 24 timer også kan man resette minne om ingenting har skjedd nestegang man setter seg i bilen. Hvertfall veldig greit å ha når man er ute å kjører å noe skjer.

Er egentlig ganske hendig med slikt dashcam. "We love Russia" på youtube er levende symbol på at det er meget effektivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Dusten er enda ikke tatt.. Ingens om har lykkes i å få tak i ham. Nå venter jeg bare på svar fra forsikringsselskapene, noe jeg har gjort i laang tid. Ha lagt ut 15 000 for reparasjoner så nå ber jeg bare til gud om det dette går min vei. Hvis ikke skal jeg fikse dette selv. Vet hvor han bor! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med hans forsikringselskap.

Jeg lå etter en som mista hjulet som igjen traff bilen min, personen ville ikke skrive skademelding osv. Jeg tok en del bilder osv og sendte inn skademelding, etter litt mas fikk jeg levert bilen til rep.

Ordner seg nok dette.

Hans forsikringselskap må ta kampen med sin kunde, ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fly forbanna!

Fikk svar fra storebrand i dag. If, som er forsikringsselskapet til han som kjørte på meg, sier at taxisjåføren ikke påtar seg skyld. Siden reg nr. ikke er synlig på overvåkningsbildene, mener IF at det ikke er tilstrekkelig bevisførsel mot dusten. Derfor må skadene dekkes av meg, 15k!! (noe jeg allerede har betalt/lagt ut)

Det som ikke kom frem så tydelig i skademeldingen jeg sendte inn, var at det kun finnes EN slik taxi som tilhører Oslo taxi. En rød Lexus RX450H. Skal ringe inn på torsdag. Det må da forfaen være bevis nok. Eier av bilen er en mann i 50-åra, og det syntes tydelig på videoovervåkningen også. Er ikke noe tvil om at det er han! For en dust, brenn i helvette og påta deg skyld.

Beklager språkbruk, men koker innvendig nå.... :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så trist. Er ingen lover som straffer folk fra å stikke i fra i slike situasjoner. Han burde ha mistet jobben, lappen og fått en skikkelig bot, så hadde han kanskje påtatt seg skyld med en gang. Sykt at det ikke er noe lovverk rundt dette. Da lønner det seg jo å stikke ifra uansett, hvis ikke straffen blir noe annerledes om man blir tatt. Dette skurrer for meg. Kommer ikke til å gi meg på dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til politianmeldelse. Fatter ikke at du ikke har gjort det før. Du tjener ingen ting på å være "snill" i dagens samfunn.

Du har jo videobevis og kan vise til uttalese fra Oslo Taxi på at det kun finnes en slik bil.

Det er jo dessverre litt sent å bruke en anmeldelse til pressmiddel mot sjåføren nå men..

Hvis dette ikke virker får du ta hevn på bilen hans en mørk natt, bare pass på å ikke bli filmet e.l. så han kan bevise at det er deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...