Hpi Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 E36 har vel vært kjent for at dreneringa til motorstyring går tett slik at ved store vannmengder så drukner hjernen. Har du sjekka om denne er våt og eventuelt prøvd å ta den ut å tørke den?
UFC Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Hjernen sitter jo tett inne, med masse deksler osv rundt. Så trur det hadde blitt litt vanskelig å komme seg til den med store mengder vann. Men jeg kan jo se da, kanskje vannen har klart det
UFC Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Det var heller ikke reelene :/ noen som har diagnose? Eller kan fikse denne bilen? Betaler!!
jpse36 Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Det var heller ikke reelene :/ noen som har diagnose? Eller kan fikse denne bilen? Betaler!! veldig rart den ikke får strøm til coilene. coilene får strøm fra tenningslåsen en grønn kabel det blir stikker nr 3 på coilen som skal ha strøm med tenninga på og i start.
Krisfje Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Batteriet ditt er helt friskt? 10t er ikke akkurat lenge å vente hvis det først har sneket seg vann inn en plass den egentlig ikke skal være... Får vel kjøre en diagnose da?
UFC Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Det var heller ikke reelene :/ noen som har diagnose? Eller kan fikse denne bilen? Betaler!! veldig rart den ikke får strøm til coilene. coilene får strøm fra tenningslåsen en grønn kabel det blir stikker nr 3 på coilen som skal ha strøm med tenninga på og i start. Ja. Mener du på stikker nr 3 inni kontakta eller selve kontakt på coil nr 3?
UFC Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Batteriet ditt er helt friskt? 10t er ikke akkurat lenge å vente hvis det først har sneket seg vann inn en plass den egentlig ikke skal være... Får vel kjøre en diagnose da? Ja, det er sant. Tenkte å ta diagnose. Noen som vet hvem som har diagnose til så gammel bil? 1994 mod.
Haukefer Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Batteriet ditt er helt friskt? 10t er ikke akkurat lenge å vente hvis det først har sneket seg vann inn en plass den egentlig ikke skal være... Får vel kjøre en diagnose da? Ja, det er sant. Tenkte å ta diagnose. Noen som vet hvem som har diagnose til så gammel bil? 1994 mod. Di fleste bilverkstad kan vell ta diagnose?
UFC Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Joa.. men har driti meg ut på det før. Hadde en annen bil før som jeg taua 2 forskjellige steder og ingen av de hadde den riktige diagnosen :/
Haukefer Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Hehe, såpass.. Du får ringe på forhånd å sjekke Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Krisfje Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Ser du bor i Drammen, da ville jeg dratt til Furubakken i Bærum, de har skikkelig peiling
Ev1 Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Hør med Lagunilla ang Diagnosetest.. Fant følgene tekst på brukeren hans/hennes "Diagnosetest Drammen/Oslo? PM meg!"
jpse36 Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 har du sjekket at du har 12v ut av stikker nr 3 på "kontakten" til coilen du sier du ikke har spenning der. om du har målt riktig og ikke har spenning så er det ikke en veldig avansert krets å feilsøke i
UFC Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Tatt diagnose men kom ingen feil opp. Mekanikeren skulle se om det muligens var den nederste veivaksjelsensor. Også skulle han ta ut en en eller annen sensor ellerno for å sette bilen i nødmodus. Håper det hjelper :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå