Gå til innhold

E39, skifte av instrument, koding


grepst1
 Share

Anbefalte innlegg

Hovud-instrument på min 1997 E-39 har pixel-feil. Min bil har BC for avlesing både i hovudinstrument via radio. Har "nytt" hovudinstrument som eg har testa ut; alle pixel intakt og alt i sin skjønneste orden, MEN når eg koblar opp dette forsvinn BC-opplysningane via radio slik at eg berre har avlesing på ein plass.

Er klar over at det nye instrumentet må kodast for å få riktig km-stand og den slags, men er det nokon som veit om re-koding av dette fører til at BC via radio kjem tilbake?

Er det instrument som vert koda imot bil eller bil mot instrument, og kan det "gamle" instrumentet evt setjast tilbake ved seinare anledning?

(det blei mykje "instrument-prat", men det får gå sin gang....)

MVH

Ståle Grepstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sjølv ein 97 modell og har bytta instrument. Eg trengte ikkje noko koding. På nokon instrument heng det ei boks bak på. Om du har dette kan du bytte om dette til det nye instrumentet, og då slepp du koding.

vu2abate.jpg

Det er boksa som skal vere kobla til ledninga som er vist på bildet en kan bytte om. Den er der om du har dette instrumentet:zaqa5e3u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for interessant svar, mest sannsynleg så har eg same utgåve sidan det er same årsmodell. Ønskjer riktig km-stand, men veit du om dette ligg i boksen eller inne i instrument? Virka skiftet inn på BC-systemet på radio-displayet?

S. Grepstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km stand ligger lagret i bilens LCM lysmodul på de fleste modeller etter 1997,ett nytt instrument må kodes med bilens Vin nr som er siste 7 tall i bilens orginalnr,da vil alt fungere normalt med riktig km stand,dette gjelder kun ett helt nytt instrument med 0 km,men setter du inn ett brukt instrument blir det motsatt,da skal det brukte instrumentets vin nr kodes inn i lysmodulen på bilen,da vil alt virke unntatt riktig km stand som følger det brukte instrumentet,alt dette kan gjøres enkelt med bmw scanner 1.4.0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E stette inn et brukt instrument. Først vart det berre tull, men då eg bytta over boksa på baksida ordna alt seg. Men då eg leitte etter nytt fann eg ut at det finst mange forskjellige typar instrumentpanel innan for same årsmodell. Så det er mange som ikkje har denne boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer men man må ha en spesiell eprom programmerer for å legge over Vinnr og km stand i ett brukt instrument fra en e39,jeg har prøvd med de fleste diagnoseprogram uten å lykkes på flere instrument.som sagt vin fra brukt instrument til lcm ingen problem,Har noen en løsning så skrik ut,jeg har stort sett alle diagnose verktøy som er å få kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må visst ha M35080 Odometer Milleage Programmer Wipe/Reset kit for å klare dette,Jeg fikk tak i ett alpina b10 instrument med 320kmt og blå skiver som jeg monterte i min 540,la inn vin nr fra dette inn i lcm og alt virket,prikken foran km stand som indikerer feil ble også borte,ingen innvirkning på bilen ellers,alt har fungert som det skal 1 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...