///FredriK.S Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Problem løst Var remoten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Det er vel 2 koblinger. Du har vel koblet begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Ja, har selvfølgelig det Men syntes det er rart at det ikke skal virke : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hvor har du koblet høyttalere? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Er jo to kontakter orginalt til høytalere og strøm. Så følgte det jo med den iso kontakten. Som man kobler disse to som står i bilen med, og videre til spilleren i en kontakt. Syntes det er rart at det ikke funker. Står jo en spiller i bilen nå, med lik kontakt. Men skulle gjerne brukt den andre spilleren siden den som står i ikke har aux Btw, vet du om dere har sort plastidip sprayboks på lager Håvard ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Åja, trodde du hadde koblet selv og ikke brukt overgang.. Burde jo funket da.. Hmm.. Er det lyd fra den andre spilleren?? Tror vi har det ja, skal sjekke så fort jeg kommer på jobb Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Ja, er lyd på den andre spilleren Så nå hører jeg på cder som jeg kjøpte når jeg var 12år gammel Flott, kommer innom i lunsjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Får vell bare finne meg en ny spiller trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Da har ikke orginalforsterker i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Tom for svart :/ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Er remoten koplet sammen i kabelsettet til Pioneeren? Blå med hvit stripe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Ok. Remoten er ikke koblet opp nei. Vet ikke om det er forsterker på anlegget jeg :/ Men er litt dynamostøy i høytalerene, og anlegget spiller faktisk bra. Skal sjekke om det er forsterker seinere i dag Kunne du ha bestilt opp tre bokser svart spray da ? Eller vet du om andre steder i området som selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Ok.Remoten er ikke koblet opp nei. Vet ikke om det er forsterker på anlegget jeg :/ Men er litt dynamostøy i høytalerene, og anlegget spiller faktisk bra. Skal sjekke om det er forsterker seinere i dag Kunne du ha bestilt opp tre bokser svart spray da ? Eller vet du om andre steder i området som selger? Synes du sa at det ikke ble noe lyd i det hele tatt jeg?? Men du mener kanskje at det spillte bra med den spilleren som gir lyd?? Hvis du har orginalforsterker i bilen (eller ekstern for den saks skyld) så trenger du riktige overganger til dette, evt så må remote kobles til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå