råner Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Har en 1991 325ixa Touring jeg har holdt på å pusset opp i vinter. Planen var å gjøre den helt strøken, men ser ut til å jeg blir nødt til å selge den tidligere enn planlagt. Lurer på hva dere tenker den kan være verdt når den er klar for salg... Når jeg kjøpte bilen var den rød. Har byttet deler fra en svart donorbil, og det meste av rusten er borte. deler som er byttet er: * alle 4 dører (rustfritt) * Panser (rustfritt) * Nye skjermer forran.. begge. (kjøpt nye) * ny frontfanger (kjøpt nye) Positivt: - Nettopp eu Godkjent til 05.2015 - har pusset vekk det meste av rust og sveisa endel rusthull i bilen, er et igjen på bakfangeren (fikses før salg). - Bilen blir lakkert før salg i diamantsvart 181. - har byttet en del slitedeler det siste året. - alt av drivverk funker veldig bra. negativt: - soltaket fungerer ikke som det skal , vil ikke åpne seg og må hjelpe det på plass. - ix breddekittet ble tatt av når jeg skulle sveise opp kanalene så forsvant den delen som skal over venstre hjulbue forran. - tidligere eier har koblet mye selv, ( lys og diverse ) - bilen har trilla 239 000, men tidligere eier sa motoren ble overhalt på 210 000 med bytte v regreim, vannpumpe osv uten at jeg står ansvarlig for dette. - førersetet bør byttes grunnet slitasje Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hva er hensikten med 3-5 tråder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 vist ikke hvor jeg skulle legge tråden.. galt å legge ut flere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Ja, tenk om alle hadde hatt samme mentaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Legg ut mer info som ekstrautstyr, interiørfarge, felger, vedlikehold/nye deler osv så blir det lettere å gi et skikkelig svar, men vil tro det blir vanskelig å få mer enn 30-40 pga feila og automatgir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Den har el vinduer forran, servo, bmw sin kjørecomputer, el soltak (defekt), sentrallås, Stereo, gode sommer dekk, 2 sett vinterdekk (kun 1 bra sett), abs Nylig byttet olje og filter. Dynamo Klosser Spissing eksosmainfoil pakninger innsugsmaifol pakninger Mansjetter på drivarmer forran. Begge stabstager forran Styrekule høyreforran Bensinfilter Stramma håndbrekk Husker ikke alt i farta men er endel mere. Skal finne frem kvitteringene . Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Setter stor pris på svar takk til lars89 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Sentrallås er nå fiksa Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Noen ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Det er vanskelig å anslå verdi uten å vite hvordan den ser ut. Legg ut noen bilder. Edit: ser den ikke er lakkert. Jeg vil tro 30-40 er realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Blir lakkert før salg står det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Har bare grunna den på bildene.. noen dager gamle, den er nå pusset ned til lakkering Blir lakkert før salg ja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Da var den lakkert Vil ikke vaske den før lakken har fått herda noen uker så det er litt støv på den Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå