Røhr-tds Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Er det noen som kjener til om det er noen lik heiter mellom nøklene på avtagbarhengerfeste? eller for mann får tak i nøkel?
Røhr-tds Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Den var ikke med bilen eg kjøpte, eller eg finner den ikke og sleger har aldri tenkt åver det. Noen som kan jelpe?
Kobar Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Bare å slå ett skrujern i låsen og vri om, det gjorde jeg da jeg kjøpte bil med avtagbar krok hvor det ikke fulgte med nøkkel. Hengerfestet henger like bra selv om det ikke er låst med nøkkel..
-Roger- Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Evnt lever det inn til en låsesmed.. Han lager nøkkel til deg som passer! Er det originalt på bilen kan sikkert en bmw forhandler hjelpe deg. Om det er ettermontert westfalia skal det stå en kode i bruksanvisningen om du har den? Isåfall er det bare oppgi kode til Westfalia så sender de deg ny nøkkel.
Dkarlsen Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 har samme problem, kjøpte meg en e39 med avtagbart hengerfeste, har en m-tech bakfanger liggenes så skulle ha fått av hengerkroken, men, viss jeg tar å slår et skrujern i låsen å vrir å det løsner å viss det er nødstilfelle engang så er det bare å stappe hengerkroken på igjen? låsen er vell bare tyverisikring? fulgte ikke med noe nøkkel hos meg heller. forrige eier hadde heller alldri fått det av
bjalle Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Sikker på at den ikke sitter i låsen,den er litt spesiell kan bli litt lurt av det.
Otis Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Jeg har i hvert fall westfalia og der har jeg slipt bort hele låsen, og det virker fint. Du har nemlig en annen vriknapp som man skal bruke for å løse ut festet, nøkkelen sikrer kun vriknappen.
Dkarlsen Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 jeg tog å dalva ut hele driten å vridde på vingemutteren med en tang så var problemet løst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå