Eirik36 Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 etter eit godt pådrag til 170 opp ein tunell begynte bilen og gå litt merkeligt, virka som maks effekt var litt av og på. men etter ei stund gjekk den som normalt. so eit par daga etterpå hadde eg eit pådrag til 140 og då stoppa motoren å gi meir og det var so vidt den klarte dra opp ein litt bratt bakke i 2. gire. bilen bleir parkert i garasjen og skulle slepast til verkstaden dagen etterpå. men då gjekk den plutseleg som normalt, sjøl itte eit pådrag te rondt 120-130. bilen står no godt parkert på grave men eg tenkte høyra me deko om de har nokon råd te ka grunnen kan ve før eg tek te å skru. motoren har gådd litt over 280000km og er chippa av RStuning som bruker Sedox ved rondt 270000km har nokon noko svar på dette?
SpiXi Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 hadde noe av det samme på min da var det dårlige dyser+ at innsuget var fult av dritt
Eirik36 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 då veit eg kor eg skal begynna i morgon! men da va og før ein lyd i frå turboen, type: DOOOUUU når eg girte. og da gav seg itte turen opp tunellen. og no når bilen nesten stoppa heilt kom da eit ksssshhh då eg sløkte motoren. kan da og ve noko gale me turboen? detta begynne gå øve min vetle erfaring so e begrensa te forstilling og sånt mikkmakk at eg ve vera sikker før eg gir meg ut på noko
Eirik36 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 då har eg rensa EGRventilen og det virker som bilen går reinare, men effekten virke fortsatt ikkje som den er heilt 100%. får ikkje da rykke i da turboen slår inn som det var før. hoper nokon kan gje eit svar!
Joachim_M5 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Ta en diagnose, kan være luftmassemåleren på din også. Ikke helt uvanlig feilkilde..
Fisher Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Du vet at turboen styres med vakum? Å hvis det er lekasje noen plasser der.. Så vil han miste effekten. Husk at vakumen også går under bilen i motorfestene. Så det er mange meter slanger det kan være feil me Og btw. hvis du er en av dem som åpner panseret å ser på slangene å sier "nei dem ser jo bra ut" så må du bare plages. Alt må gåes over for det skal ikke store riften til for at det begynner å bli feil. Alt må visuelt sjekkes over alt. Hvis slangen går sund når du prøver å dra den ut.. så er den absolutt klar for utskifting. Og ALDRI kjøp vakumslanger fra biltema. Selfølgelig kan dette være helt ok. Men er verd å sjekke ved effekttap i alle fall, da det er et av symptomene. Du vil jo og gjærne få en feilkode på turbotrykks følern og osv
Eirik36 Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 takkar for fleire tips! har ikkje fådd gådd over vacum slangane. var so folt på verkstaden når eg kom med bilen at eg ikkje fekk gjort noko meir enn å rensa egrventilen. har bestilt diagnose til i morgon for å sjå ka eg kan finna der og fått huka tak i ein kompis me litt meir erfaring på område. forhåpentleg vis har polakken fått rydda verkstaden te då. takk høgare makte for komande ferieveka!
Eirik36 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Har då vå på diagnose me bilen. ondå prøvekjøring me data kobla te funka bilen som normalt heilt til me drog på te 140 opp ein tunell. då gjekk bilen i nødmodus og turboen kutta og sperra bilen te 3000 omdreininga maks. men når me sletta feilmeldingane var det fortsatt ikkej ladetrykk men bilen drog på turtal som normalt. tenkte at detta enten skuldast lekasje eller lumassemålaren. tok ut loftfiltere og tetta i den enden og blass inn røyre som går inn på egrventilen. hørte eller søg ingen openbare lekasja men heilt tett var det ikkje. men det var so lite som eg kunne blesa igjennom at det like so godt kunne vert at eg ikkje hadde tetta nokk i luftfilterboksen. og ein so stor lekasje som fører til 0 ladetrykk burde vell merkast bedre? har de noko ide om ka orsaken kan vere? eg står heilt fast!
Eirik36 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 var ner i dag og skrudde sammen alt i dag og tenkte eg sko prøva å kobla frå luftmassemålare for å sjå korleis bilen gjekk då. sko ta meg ein prøvetur før eg kobla den av berre for å ha ein samanlikning men då eg kjørte ut av garasjen fjuska den felt ved gasspådrag og den gjekk so vidt til 2000 omdreininga. men den gjekk heilt fint på tomgang og starta lett. so no står eg endå meir fast! eg vett overlyklig om nokon kan koma med eit godt svar på dette!
Fisher Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Hva sa diagnosen. har du sjekket alt av vakumslanger (også under bilen). Som jeg nevnte tidligere.. Det skal ikke være tvil om at de er tett.. Dvs du må ta på dem over alt å sjekke blåse i dem ect. Ellers er det bare din egen feil at du plages. Min bil med m47 motor har vakum til motorfestene. Dette må også være uten lekasje
Eirik36 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Fekk berre opp "kontroller ladetrykksmåler" når bilen gjekk i nødmodus. Men når han sletta den og bilen skulle vere utav nødmodus var det fortsatt ikkje liv i turboen. Og det er der ingen forstår kvifor. Turboen lada 1.5 bar utan problem mens me hadde den kobla til heilt til nødmodusen slo inn. Er i full gang å sjekka kvar enkelt slange no men eg e murar og ikkje mekanikar so da mesta blir berre prøving for si å sjå kva so skjer
TRF Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Turboen lada 1.5 bar utan problem mens me hadde den kobla til heilt til nødmodusen slo inn Hvem hadde trimma bilen din sa du? Det burde si seg selv hvorfor 2500mbar absolutt ikke fungerer på denne. Forøvrig er det gode poeng de andre kommer med her.
Eirik36 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Eit firma som heitte RStuning. eg har ikkje so go peiling at da gjer noke. Eg søke her inne og på google og tar utgangspunkt ifrå da. Meine du med det at 1.5 bar er for mykkje? Har kjørt litt øve 10,000 km itte bilen blei chippa og det har aldri vert problem før. Har pressa bilen meir enn ka eg gjor då den begynte å bli emo
Eirik36 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 og 1.5 bar er vell det same som 1500mbar og ikkje 2500?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå