KBF Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Bilen vart kjøpt for snart måneder siden og hadde til da rullet nett over 176000km. Ikkje helt avskrekkendes egentlig.. Kan si en ting om bilen og det er at den er og var godt velholdt. Seff litt små steinspruter her og der men det er jo sånt som skjer og vil bli utbedret i løpet av våren. Litt spec om bilen og utrustningen: år: 2003 type: E39 520i motor: M54 2.2l gir: manuell farge: BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Tilbehørs lista fra fabrikk (Hentet fra http://www.BMWVin.com) Code Description (EPC) S167A EU4 exhaust emissions standard S210A Dynamic stability control S320A Deleted, model lettering S326A Deleted, rear spoiler P337A M Sports package S339A Shadow-Line S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S434A Interior surface aluminium S473A Armrest front S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S609A Navigation system Professional S672A CD changer for 6 CDs S705A M sports suspension II S710A M sports steering wheel, multifunction S715A M Aerodynamics package S775A Headlining anthracite S785A White direction indicator lights S788A BMW LA wheel, Individual S915A Delete clear coat S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S555A On-board computer V with remote control S694A Provisions for BMW 6 CD changer Her er noen bilder av bilen. Det blei ikkje de beste bildene pga litt overivrig sol. (Ja, bilen er skitten, det veit eg!) Sånn bør det sjå ut.. Reint og fint Er ikkje feil interiør etter min meining... Nok av plass baki til diverse ting Et reserve hjul med fornuftig størrelse og felg Det kommer til å bli gjort et par ting med bilen i løpet av vår\sommer, her er noe: x Flikke litt små lakk skader her og der... x Nye bremseklosser og skiver på hele bilen - Ny front fanger (er sprukken den som er på no) x M5 spegler (kjøpt, men ikkje lakkert) x LED interiør lys (Kjøpt og montert, bilder kjem) - "Shadowline" lykter (Svarte sideblink, tåkelys og baklykter) x Svart grill x Multifunksjonsratt x Aux tilkobling - HID oppgradering av nær og fjernlys - LED i grøftelysa og AE ringane Bilder kommer etterkvart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Veldig fin bil du har fått deg. Gratulerer så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Flott bil ja Men ta no og ut bilder av nyvasket bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Utrolig pen bil, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Flott bil ja Men ta no og ut bilder av nyvasket bil De kjem sammen med kvelds bilder fra led belysningen inne i kupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Her er bilen nyvaska.. Litt dårlige bilder pga at kamera vart lagt igjen heime. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 En passlig oppdatering nå. Nye nyrer i shadowline look er på plass Et lite lass med deler frå GS kom.. Her montert.. Neste på agendaen er no å få tatt ein hjulstillings sjekk og ny frontfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Montert multifunksjons kit i dag. Kjøpte kabelsatsen frå schmiedmann og knappane på ebay. total kostnad for å gjera detta kom på under 1000kr pg så latterlig enkelt å få til. Guidene som finnes på nett er å anbefalle. Bilder blei dessverre ikkje tatt.. regnet kom å ødla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 AUX tilkobling: Kjøpte meg et aux kit på ebay,orginal del vel og merke. http://www.ebay.co.uk/itm/310594929748? ... 1497.l2649 Dette er jo litt genialt av BMW at det berre er plug and play for å få dette til. Her er min plassering av tilkoblinga og måten eg gjorde da på. Løsna skjermen,ventilasjonsstyringa,knappe panelt og koppeholdarane Bestemte meg for plassering av tilkoblinga i koppeholdaren Først et 3mm hull og so et 6mm hull. Deretter skru fast Alt ferdig montert og resultatet blei bra syns eg Etterpå so slår ein på anlegget og trykket på MODE heilt til AUX kjem opp. Funker uten noko problem eller innstillinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Så ut som en pen bil dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå