Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har en fjærn anelse hvorfor jeg måler kun 9,9V på nærlyskontakta? Får ikke liv i nærlyset pga en fjompenisse av forrige eiere som selvsagt måtte voldta ledningsnettet foran, klipt alle origianle kontakter og erstattet med abiko plugger :P Fant en kvittering med DEPO angel eyes i bilen, så er vel derfor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får samme spenninga over sikringa også, men fikk svar på bimmerforums at det er en typisk LKM feil, så får låne en av en kompis i morgen og se om det blir liv i lysa :)

Noen som har erfaring med shortshift? Har shortshift på min 535 nå, og synes det er noe jææævla drit, tung og treig å gire og altfor kort vandring mellom gira + at en original mtech girkule passer ikke på stanga, noen som har prøvd andre typer og er mere fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får samme spenninga over sikringa også, men fikk svar på bimmerforums at det er en typisk LKM feil, så får låne en av en kompis i morgen og se om det blir liv i lysa :)

Noen som har erfaring med shortshift? Har shortshift på min 535 nå, og synes det er noe jææævla drit, tung og treig å gire og altfor kort vandring mellom gira + at en original mtech girkule passer ikke på stanga, noen som har prøvd andre typer og er mere fornøyd?

Jeg har GSP shortshift på min. Til tross for at det står at den passer til e34 så passet ikke nederste lageret på min, men var lett og tilpasse. Syns giringen er grei(ikke den beste jeg har vært borti, men det er vel pga kassa), den er jo justerbar så er jo bare og justere den etter egene ønsker :) jeg har M-tech kule fra E39 på min. Passa rett på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal jo ikke inni bilen så de finner ikke ut av shortshiften og eksosen bråker ikke så vi satser på det går bra

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Hverken shortshift eller ny eksos er ulovlig, så lenge du ikke har oversteget støykrav eller avgass, så det skal de bry seg fint lite om. Blir som om de skulle reagert på at du har montert ny radio.

Flott bil forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...