Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Dempere trenger ikke å godkjennes, på lik linje med at uoriginale fjærer ikke trenger å godkjennes. Er vel bare senkesett som må godkjennes.

Lykke til! Gjorde seg veldig med de små interiørdetaljene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En virkelig god dag det her, fikk tatt noen få bilder idag med RS felgene, ser litt smårart ut med såppass dekkstrekk og ikke lav nok bil men ellers jævlig fornøyd :D E36'n med RS felger er Nikko101 på forumet sin :)

Starten på dagen :) meeeget spent øyeblikk :D

20130416_084857.jpg

Rett etter godkjenninga med skitten bil og vinterhjul + en meeeget fornøyd nikko101

20130416_094917.jpg

Fått på RS felger og en vask, fikk senere byttet begge grøftelys og plugger så nå går den renere også :D

20130416_145115.jpg

20130416_145132.jpg

Og et bilde av greenstuff bakfangern min :)

20130416_145148.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til hva som feiler bilen min?

Begynte med at det fjuska som faen rett etter kjøp, lugger når den fikk gasspedal, plugga ut lambdasonden, ble endel bedre men ikke helt i orden. Byttet deretter plugger og olje, byttet også luftfilter tidligere (KN konfilter) kom seg betraktelig etter oljeskift og nye plugger men var fortsatt noe som liksom bremsa litt ved full gass fra ca. 2,5k rpm og opp til turtallsperra.

Har regnet jævlig siste dagene, og da ble den samme fjuskinga som jeg hadde fra før bare værre, helt slapp over ca over 2,5k. ingen nøkking eller rykking eller hosting, er som om noe bremser hjula hvis dere skjønner, er som å kjøre en bil med 100 hester.

har forresten sjekka etter vakumlekkasje eller sprekker i belger men fant ingenting. Kjører fortsatt uten lambdasonde, tenkte å prøve å koble til den igjen, den kjører vel i nødmodus uten den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...