Michaelw Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 + muligens slette innleggene her hvor du sier at du burna, før du trekker samtykket HehehMan vet jo aldri hva politiet finner på, kanskje de lusker her inne også? evi reagerte på dette 1
Sindre Dahl Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Det er maaange vitner til at jeg spant men tviler på noen ville tysta på meg, men jeg må forhøre meg om noen vet om at purken var på åstedet da jeg spant før jeg kan føle meg trygg på å trekke tilbake samtykket... purken tok nemlig ingen når de spant, det blir jo omtrent som å stå å se på noen blir voldtatt og arrestere han når han har voldtatt ferdig Jeg hadde også en i bilen, han sa det samme som meg, han kan vel også trekke tilbake vitnet, si at han løy for å slippe alt styret elns? Alt du sier der og da kan IKKE bli brukt mot deg så du kan bare trekke samtykket.
Vegardb17 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Ja skjønner, men har i ettertid hørt både mer og mer om at politiet faktisk var åstedet, det sto i avisa til og med, det var ikke tilfeldig passerende politibil, men en ordentlig aksjon for å få skremt folk til å slutte å burne! Var 3-4 sivile up biler ute etter å ta alle som burna!
Sindre Dahl Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 det å ha felger som stikker utenfor hjulbuen UTEN spacer, er FAEN MÆ SJEF!!!! Da skulle du sett min e34 hehe felgen stikker 2 cm utforbi hjulbuen uten spacer! 11,75" brei felg
Kristiansan'årn Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 Da skulle du sett min e34 hehe felgen stikker 2 cm utforbi hjulbuen uten spacer! 11,75" brei felg Likte felgene dine mine drømme felger sent from my microwave using tapatalk
Hzh Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 få på litt skruing no ska vertfall i iløpet av veka!
Vegardb17 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Ja e berre en volvo so tek opp plassen i garasja so må ut! Blir montering av ny styresnekke og interiøret skal ut! en litt ekkel lukt inni der pga fukt eller noe, taktrekk og gulvtrekk skal bli svart, samt alt av deksler og lister som fortsatt er beige,Noen som har tips om hva som er best til å lakkere taktrekk og sånt? vinyllakk, plastidip? vanlig lakk??? Etterhvert blir det splitting av felger og restaurering av de, blir også å gå over bakstillinga, bytte til AKG foringer, nye brilleforinger, tjukkere stabstag, bygge om diff til 40% osv osv osv... Er egentlig bare lommeboka og arbeidslysta som setter grenser!
Vegardb17 Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Lyst på en slik en, noen som vil bytte?
Marionette Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 De felga så merkelig fhotoshoppa ut , men fet bil nonetheless !
Marionette Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Men sjekk denne siden for det jeg synes er den feteste e32 http://www.jdmeuro.com/bmw-e24-6-series-wide-bbs-rs/
Vegardb17 Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Nå er ikke det der en E32 akkurat! Men en jææævlig rå E24 var det ja! skulle hatt oransje blink og chrome nyrer bare
Marionette Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Skriveleif sent på kvellen Men ja enig i det!
Vegardb17 Skrevet November 17, 2013 Forfatter Skrevet November 17, 2013 Lite aktivitet for tiden pga lapplaus Men har begynt å skru litt på den nå, kortsiktige planer blir å få fiksa opp interiøret, blir å lakkere taktrekket og gulvtrekket og ikke minst få tørka opp inni der Noen som har forslag til hva jeg skal bruke til å farge gulvtrekket? Noe som ikke flasser dagen etterpå?Gleder meg veeeeldig til å få restaurert oz hjula mine, fant ett par bilder av en E34 som blir nøyaktig slik jeg vil ha den, bortsett fra min vil alltid ha oransje blinklys og smalfront
Vegardb17 Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 Det ble ingen farging av gulvtrekk, skaffet meg ett sett svarte strøkne gulvtrekk knoskar reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå