Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

fikk ut hele gulvtrekket idag, endte med at jeg bare ga faen i gasspedalen og bare røska den ut, var litt rust der, skrapa vekk asfaltmatta på førersiden og var helt rent og rustfritt under den, bare litt helt sida inn mot kanalen

DSC_0021.jpg

DSC_0022.jpg

Liten bulk i gulvet etter å vert brukt på løftebukk på dekkverksted osv, Men var ikke så ille som jeg trodde
DSC_0023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så vanskelig med ett godt MIG apparat. Når man sveiser så tynt er det bare å punkte seg hele veien rundt. Hvert punkt på motsatt side, slik at det ikke vrir seg eller brenner gjennom på grunn av varmen.

 

Vær varsom når du gjør det inne i bilen. Kan gniste veldig mye, og sveisegnister er varmere og større enn de fra f.eks. vinkelsliper. Evt. tegn delkasko :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så vanskelig med ett godt MIG apparat. Når man sveiser så tynt er det bare å punkte seg hele veien rundt. Hvert punkt på motsatt side, slik at det ikke vrir seg eller brenner gjennom på grunn av varmen.

 

Vær varsom når du gjør det inne i bilen. Kan gniste veldig mye, og sveisegnister er varmere og større enn de fra f.eks. vinkelsliper. Evt. tegn delkasko :P

 

 

Er ikke dumt med delkasko når man sveiser bil, nei :P har vært borti noen små branner selv!

 

Alltid spennende og dra ut gulvtrekket, og må si at gulvet dit ser en god del bedre ut en det mitt gjorde!

 

Er dyr nok som den er den forsikringa så jeg får heller ha brannslukningsapparatet tett ved siden av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...