Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Nikolai som har fått deg over på meaty fitment?:D

Drus på ;)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

njaa, er heller jeg fant på selv når jeg kjente hvor jævlig deilig d var å kjøre bil med slappe dempere og mye fjærer igjen, vil gjerne unngå skraping på fartsdumper og heller litt meaty fitment, noe ala 255 bak 225 foran. For all del, jævlig kult med stance, men blir sliten i lengden av det, går liksom ikke ann å kjøre skikkelig hardt og den spiser bærebruer :P

BTW, noen som vet om alle slags E34 dempere passer overens, ikke nøye om de er originale eller senkefjærer, må bare få den gjennom EU, har org dempere og tårnlager fra 520n liggende enda så jeg lurer på å ha over få å komme gjennom EU.

Fikk en liten mangellapp :(

og hvis noen har en ett slikt sete, SKRIK UT, er hull i førersetet mitt, ikke nøye om det er passasjersete.

smk4j6dilf27awfcdqt2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt endel skruing i helga, må få fiksa endel feil på EU kontroll

2. Parklys foran defekt

1. Parklys feil funksjon

2. Bærekule høyre foran

2. Dempere lekkasje foran

2. Bremserør, mangler klamring bak

2. Bensinlekkasje venstre bak

Fått bytta begge dempere fra noen røøøøtne supersport dempere til 2 strøkne sachs dempere, samt tårnlager og selve fjærbenet pga de var veldig fin og ene demperen løsna ikke fra ene gamle fjærbenet. Også fått bytta begge bærebruer fra stål til alu med poly foring :)

Lurer litt på det med 1er feilen, det er gjort noe lureri med lysa foran så gjør at det går ikke ann å skru på kun parklys, må den være ordnet på etterkontroll?

Og ett LITT bedre bilde av doningen :)

1364166694396.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg faen!

Men trenger litt kunnskap her, har jeg klima når jeg har 3 knapper istedet for kun bakrutevarmern? Og hva slags girkasse er det jeg har?

Hvis du har tre knapper har du i utgangspunktet klima ja, om den funker er jo en annen sak :P

Øverste knappen er bakrutevarmen, den i midten er klima, og den nederste er for "inneluft" (at han ikke henter luft utenfra men resirkulerer den lufta som er i bilen, f.eks i tunneller med eksos...).

Hvilken årsmodell er det du har?

EDIT: Tipper du har en Getrag 260/6 - kasse..., men dette kan nok andre bedre enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna biltilsynet! Skulle stikke å hente skilta på bilen men i siste liten fant de ut at det var en mangellapp fra 2011 som måtte rettes før skilta ble levert ut, men fikk ordna med visning allerede 2 april etter litt kjeft :) Feila som måtte rettes var heldigvis helt ukjent, var sota ruter, sota blinklys, feil ratt og og for lav bakkeklaring til sports... ett eller annet, sikkert montert en frontleppe eller noe, isåfall er det kun å bytte til org ratt, noe jeg har liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna biltilsynet! Skulle stikke å hente skilta på bilen men i siste liten fant de ut at det var en mangellapp fra 2011 som måtte rettes før skilta ble levert ut, men fikk ordna med visning allerede 2 april etter litt kjeft :) Feila som måtte rettes var heldigvis helt ukjent, var sota ruter, sota blinklys, feil ratt og og for lav bakkeklaring til sports... ett eller annet, sikkert montert en frontleppe eller noe, isåfall er det kun å bytte til org ratt, noe jeg har liggende :)

lol, va no jevlig seint å komme ma de no da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble mildt sagt forbanna! Alt var liksom i orden i går og var bare komme å hente når jeg var ferdig med EU kontroll men NEIDA, de skulle plutselig finne en mangellapp og må på visning, kommer vel til å syte over shortshiften og eksosen og da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...