Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Joda selvfølgelig, men nå er det treffsesong og da er det bedre med ei ripefri bakluke med 1 bitteliten bulk enn en som er jæævlig i lakken... er egentlig ikke so store rustflekken, kun en 1x1cm rose rett under bmw emblemet

 

Så den får heller ligge til bilen blir lakkert en vakker dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist dag igår for 535en min :) Tok jaggu fyr :) Eksosen tok fyr og det begynte å brenne inni girkassetunellen, og tectyl og lakk er sikkert smelta...girkassefeste og spakstell har smelta og sikkert hardykoblinga også uten at jeg har sjekka nøye etter... alle asfaltmatter rundt girkasse tunellen har smelta samt gulvteppet.. gikk forsåvidt bra med alt det elektriske.. litt redd bensinrøra skulle smelte en liten stund men de holdt visst ganske bra :) 

Ble som dere ser tømt ett pulverapparat nedi her også, men nå skal bilen demonteres delvis og blir bedre enn den var! Denne bilen dør aldri :D

Begynner allerede å hive ut interiør og alt idag, motor og kasse skal ut og får seg nye pakninger og  blir rengjort og pusset på, bakstilling skal ned og rusta bak skal tas, diffen skal få seg nye lameller også :)

DSC_0014.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig :(.

Men godt du har intensjoner om å få fikset den igjen.

Denne bilen har det vel blitt noen timer på så et par ekstra spiller vel ingen rolle.:).

Var det hjemmelaget eksos kombinert med god varme som var den utslående kjerne her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm! den tok fyr tidligere også på vei opp trollstigen i sammenheng med bmwccn sin cruising tur :) kjørte forbi en M5 og 2 varebiler fordi jeg havnet bakerst fordi jeg måtte fylle bensin, stoppet heldigvis ved en liten foss og noen hyggelige folk i en E46 Touring hjalp til å slokke, men i går kveld ble det litt verre å få temt flammene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...