Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Vaska bil lørdag og tok noen bilder :P Dumt at de jævlig stygge nederste dørlistene og den grønne bakfangern ødelegger hele bilen :P

20130504_164525.jpg

20130504_164515.jpg

20130504_164505.jpg

20130504_164457.jpg

20130504_164449.jpg

Litt bilder av verste synlige rusta. Er ikke så iøynefallende som det ser ut som.

20130504_164541.jpg

20130504_164551.jpg

Og en ripe på bagasjelokket :evil:

20130504_164532.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Diffen min sperrer dårlig, rart nok etter 352k km og lurer på om noen driver med overhaling av differ i møre og romsdal området. Å skaffe en ny blir vel nåkså vanskelig for denne er nåkså uvanlig. Er 210 diff med 3.46 utveksling og 25% sperre

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok å gikk over interiøret med plastfornyer idag! sinnsyk forskjell, vises ikke så godt på bilde pga elendig mobilkamera menmen..

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Bare ett lite motorrom bilde

[ Bilde ]

Litt før bilder

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Brukt plastfornyer på fordøra, bakdøra er fortsatt ubehandlet.

[ Bilde ]

Lister før:

[ Bilde ]

etter:

[ Bilde ]

Ferdig

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hva syns egentlig folk om pedalene mine? Likte de ikke først, men likte de bare bedre og bedre ettervert..

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hvilken fornyer brukte du?

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten video som illustrerer problemet på bilen, dere hører at bilen slutter helt å få bensin på 6k og begynner å dra dårlig etter 4500

https://picasaweb.google.com/1134985723 ... 9762512850

Men nok om det, har siste ukene fått styrt litt med bilen, fått byttet bremser, hjullager og kasterstag med poly, ble veldig god å kjøre, ingen vibrasjoner eller ulyder lengre, så og si ny hele forstillinga nå untatt stabstaga og foringene, blir å kjøpe Racing dynamics stabstag fra turnermotorsport.com

Bilder av gamle skivene og klossene som faktisk kom gjennom EU-kontroll for 2 måneder siden :)

20130522_171727.jpg

Poly kasterstag

20130604_190603.jpg

Gamle kasterstaga satt noe jævlig, måtte av med hele "plata" som holder endeledd, bærebru og kasterstag for dengt den av med en skikkelig slegge ;) Som dere ser så svikta endeledd avdragern min fra biltema :)

20130607_192213.jpg

Kjedelig update, men var mest for å legge ut videon av problemet mitt, mistenker egentlig bensinpumpe for bensinfilter er under 1 uke gammelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal skifte ut hele mannskiten, styggeste lyden jeg har hørt fra en 6'er! Eksos planene er grenrør fra schmiedmann og 2x2,5 rør videre til mellompotte uten kat og noe gromt bakerst, m5 mellompotte og bakpotte og eisenmann eller noe i senere tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal skifte ut hele mannskiten, styggeste lyden jeg har hørt fra en 6'er! Eksos planene er grenrør fra schmiedmann og 2x2,5 rør videre til mellompotte uten kat og noe gromt bakerst, m5 mellompotte og bakpotte og eisenmann eller noe i senere tid...

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal skifte ut hele mannskiten, styggeste lyden jeg har hørt fra en 6'er! Eksos planene er grenrør fra schmiedmann og 2x2,5 rør videre til mellompotte uten kat og noe gromt bakerst, m5 mellompotte og bakpotte og eisenmann eller noe i senere tid...

+1

+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Begynner å nærme seg store forandringer her! Fått snusen på noen OZ Futura og felger og fått bra tilbud på ett sett BC Racing coiloverkit :) Så blir lav bil til ferien kanskje? :D Lite penger igjen ivertfall :D

Og ett mikroskopisk inspirasjonsbilde:

beta2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...