Vegardb17 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Begynner å bli håpløst frustrert over denne her nå, finner ikke ut hva som feiler den, den drar noe dårligere og ved 5k begynner den å dabbe helt av og stopper helt på 6k. skiftet plugger, ledninger, rotor, fordeler, bensinfilter, bensinpumpe, veivsensor og prøvd annen LMM, BTR og coil, fortsatt ingen forskjell, bilen er helt original motormessig. Begynner å mistenke defekt hjerne? Noen som har en fjern anelse om hva det kan være??
knoskar Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Prøve bytte hjerne med Christoffer? Eller forskjellig pga el.greia ?
Hzh Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Prøve bytte hjerne med Christoffer? Eller forskjellig pga el.greia ? blir nok forskjell der, ganske sikker på de.. ja sa at sku bare prøve, så satse på i mårra! eller ka ?
Vegardb17 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Blir å prøve hjernen t Christoffer i dag Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Hzh Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 vist ikke, må vel toppdeksel av! for å sjekke de vi pratet om tidligere
Vegardb17 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Det blir i mårra! Blitt en større update nå, vært i oslo å henta litt snacks i helga, kan begynne med klargjøringa av bilen for oslo turen Motorrommet så ut som ett dass så jeg og zantrix tok å fikk det skikkelig shina til vi skulle på tur, brukte greenclean og ironX og deretter såpe og børsta alt godt inn, deretter tok vi å spruta fullt hele motorromemet i chemical guys bare bones, og gnikka litt på innsuget og toppdekselet med en skrubbepad for å fjerne flekker. Litt bilder Før vask: helt jævlig! In progress Påført bare bones! Dagen før avreise tok jeg ett par bilder! ikke helt 100% må nesten demontere for å få det perfekt. Belger og slanger ser helt flett ny ut! Polert stabstag, DA maskin og autosol Vasket interiøret også! viktig det Også til det viktige! På vei til oslo for å hente disse godbitene Neonmuffler sine OZ Futura 8,5x17 ET13 og 10x17 ET19 med svart senter Kom hjem å fikk vasket de, ganske eiret og inngrodd men var ikke vanskelig å få fjernet. Står fortsatt igjen litt rundt skruene desverre, vanskelig å komme til.... Montert på gørrskitten 535 Var til sammen 8 hjul i bilen, zantrix skulle hente ett sett med OZ futura han også til sin Audi S2 Litt renere, men fortsatt skitten Planene for futura felgene er allerede ganske klar, få det splittet, lakkere opp igjen senteret til noe koksgrå aktig litt lysere enn bilen, gullskruer og svart lakkerte innertønner og skikkelig shiny ytterbaner og noen spacere Må også skaffe 1 senterkopp og 4 nye carbonringer... 1 er defekt pga forsøk på stjeling.... På jakt etter nye dekk foran også, står toyo R888 der nå og er håpløst å kjøre på ser ikke spesielt kult ut heller mtp strekk bak og ikke foran.... Og ett lite tilbakefall.... Meide ned ett lam i 80 km/t rett etter vi hadde vært å henta hjula til zantrix, endte med knust lykt/lykteramme og knekt klips til frontplata, mista dekselet til slepekrok og knust blinklys! INGEN bulker eller riper, var egentlig veeeeldig heldig mtp at det var en ganske hard smell!
Vegardb17 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Kom med fargetips til sentera på futura felgene Vil ha en lys grå farge, ikke så lys som org sølv farga men ikke særlig mørk heller. Dette er for å få en liten kontrast mellom senter og kant, men ikke noe voldsomt slik som det er nå. Noen som har forslag til en egnet farge, kanskje org bmw farge?
knoskar Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Nagaro Silver eller ks den heite? Sent from my HTC One X
Vegardb17 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Se der ja. Perfekt farge Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Vegardb17 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 Fått fikset skaden i fronten, desverre kun hvitblink da det var det jeg fikk tak i. Utnyttet finværet og vasket bilen og det ble visst noen få bilder på kvelden Gleder meg sykt til coilovers nå!!!
sveigis Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Flott bil med rett motor . Felga passet perfekt på den,når det gjelder fargevalg,blank kant og sølvsenter er jo pent .Passer liksom til alt.
Vegardb17 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 Gleder meg til jeg får på coilovers og mtech styling jeg! Er så fæl de nederste listene og den tectylgrå kanalen med litt krokan på jekkfestene Men felgene blir nok skiftet farge på! Planene for felgene blir å skaffe den manglende senterkoppen og få lakkert sentrene nagaro silver og bygge om til 9,5 og 11
knoskar Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Gleder meg til jeg får på coilovers og mtech styling jeg! Er så fæl de nederste listene og den tectylgrå kanalen med litt krokan på jekkfestene Men felgene blir nok skiftet farge på! Planene for felgene blir å skaffe den manglende senterkoppen og få lakkert sentrene nagaro silver og bygge om til 9,5 og 11 Her er "Go big or go home!" kommer godt inn ? Har trua på de her Vegard!
Vegardb17 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 Helt klart! Denne bilen skal bli fin til slutt! Blir ikkje spart på ei krone Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå