Jaxry Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hei, Skal ha nye felger til min E91, svart. Har fått tilbud på noen felgpakker, men er litt usikker på hvilken felg jeg syns er penest. Hva syns dere? Felg 1: Felg 2: Felg 3: Felg 4: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaxry Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Kan forøvrig legge til at jeg har følgende felger per dags dato, men det har en del hakk langs kant, så derfor ønske om å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Da ville jeg fått fikset og lakket opp igjen de originale du har heller. Kanskje i en litt mørkere sølv. Meget pene hjul det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 4 Da ville jeg fått fikset og lakket opp igjen de originale du har heller. Kanskje i en litt mørkere sølv. Meget pene hjul det der. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaxry Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ja, jeg har jo tenkt tanken, selv om jeg personlig ikke er størst fan av de originale felgene. Gjør jeg oppussinga selv blir jo dette absolutt rimeligste alternativ også. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Ja, jeg har jo tenkt tanken, selv om jeg personlig ikke er størst fan av de originale felgene. Gjør jeg oppussinga selv blir jo dette absolutt rimeligste alternativ også.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Nesten fristet til å si at du skulle solgt de billig til meg da Men har egentlig nok hjul. Sprayboksfix kan bli bra det. Pusset opp to sett felger med spraylakk på boks fra Biltema. http://s181.photobucket.com/user/Stream ... y/Banehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaxry Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Nice! Har du brukt vanlig spraybokslakk, og ikke felglakk? Utvalget i farge på felglakk er jo ikke størst. Vanlig lakk+masse klarlakk ser det ut til. Og to-tone (nesten tre med sort innside) throwing stars - likte jeg godt! Hvordan holder disse seg over tid? Jeg har fått veldig god pris på BBS CH med dekk, så heller litt mot å gå for dem, så kan jeg heller pusse opp ellipsoidene ved anledning (pusser opp hus for tiden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 syns e91 kler concave felger, så hadde valgt NR 4 Min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaxry Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ja, jeg syns også concave er pent. Pen senk forøvrig. Hvilke felger har du? Er de staggered? (ulik bredde foran/bak - norsk benevnelse?) Noen som har formening om innvirkning på sporing ved å ha ulik bredde foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Nice!Har du brukt vanlig spraybokslakk, og ikke felglakk? Utvalget i farge på felglakk er jo ikke størst. Vanlig lakk+masse klarlakk ser det ut til. Og to-tone (nesten tre med sort innside) throwing stars - likte jeg godt! Hvordan holder disse seg over tid? Jeg har fått veldig god pris på BBS CH med dekk, så heller litt mot å gå for dem, så kan jeg heller pusse opp ellipsoidene ved anledning (pusser opp hus for tiden). De med rødt på er lakket kun med utbedringslakken. De liker ikke så godt varme har jeg funnet ut. Hjulene har vært mine banehjul så bremsestøvet har gjort sitt med framdelgene. Der er det brent fast. Throwing Starsfelgene har jeg kun brukt felglakken til Biltema. Sølv på ytteren og den som heter Aluminium på stjernene. Så godt med klarlakk på alt utenom innside. Der er det jo uansett sort og ingen som ser Jeg ser at jeg har vært litt sløv med å legge et godt grunnlag (feste) for lakken på Throwing Starsene. Der har lakken sluppet litt rundt hullene til hjulboltene. Men siden dekslene er på så er det jo ingen som ser det. Ellers ser det greit ut. CH er jo aldri feil da. Klassiske og pene hjul. Og er det ekte BBS og ikke replica er det jo også kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaxry Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Throwing Starsfelgene har jeg kun brukt felglakken til Biltema. Sølv på ytteren og den som heter Aluminium på stjernene. Så godt med klarlakk på alt utenom innside. Der er det jo uansett sort og ingen som ser Da tror jeg kanskje "Aluminium" kunne passet på ellipsoidene. De har mye metall i flaten, og virker veldig massive med lys sølvfarge. Alternativt to-tone. Selger Biltema klarlakk til felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaxry Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Kan forøvrig legge til at jeg liker disse godt: http://www.modbargains.com/Eurosport-5371-Wheels.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Ja, jeg syns også concave er pent. Pen senk forøvrig. Hvilke felger har du? Er de staggered? (ulik bredde foran/bak - norsk benevnelse?)Noen som har formening om innvirkning på sporing ved å ha ulik bredde foran og bak? de er breiere bak ja Breyton GTS 19" 8.5/9.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå