Larsgunnar Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Ser interessant ut! Ser du hentet bilen i Harstad. Hvem var forrige eier?
kest Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Jo takk greit utgangspunkt forrige eier var Anniken Nordmark.
kest Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Klart for montering av frontspoiler, lykter, noen deksel og panser.
evovrs Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Tomgangsmotor sjekker du ved å sette på tenning å kikke om hjulet inni går rundt, går ikke det hadde jeg kjøpt en brukt av en her på forum, får sikkert det for 200-300 kr, Skjelden det er feil på de Lykke til
kest Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Takker for tipset fikk ny slange til tomgangsmotor i dag så da sjekker jeg motoren i morgen når jeg monterer den.
kest Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Har sjekket tomgangsmotor og den gikk ikke rundt, pirket litt nedi med skrujern og den beveget litt på seg så jeg prøver og rense den på nytt men nå i diesel Tru om dette og kan skydes toppdeksel pakning? Har ikke justert inn ordentlig og mangler tåkelykter og skiver til og feste gitter med.
kest Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Da var tomgangsmotor dynket i diesel og så i WD-40, og så litt forsiktig depling og banking. Fikk det til og bevege seg utrulig nok ganske bra, så monterte jeg den med ny slange og startet bilen fornøyd med den, bakker jevnt på ca 11-1200 på kald motor. Jeg hadde bilen igang såpass lenge at den feilen som var der før er ikke der nå lenger så får jeg se hvor lenge det varer, men hadde ikke motor så lenge i gang at den ble varm og håper at den skal ramle ned mot 900-1000 når den blir varm. Det begynte og snø så måtte dekke til motorrommet og evakuere inn
kest Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Har vært og prøvekjørt bilen og er greit fornøyd, litt lyder fra det ene speilet og det er egentlig det eneste som jeg la merke til og at sigarettenner ikke virket. Fin og kjøre god clutch og gode bremser god feeling av en så gammel bil, denne er ikke senket så det kommer til sommeren. Nye brukt lykter har jeg bestilt i dag, orginale.
kest Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Har vært i Tromsø en tur med bilen, det er 5-6 mil med kjøring vær vei og er fornøyd med bilen i dag å syns kanskje motor virker litt slapp, men jeg skal prøve og bytte toppdeksel pakning og olje + filter, så få blåst den litt rein regner ikke med at ho som eide den før var så ivrig på gassen. Jeg vet ikke helt om speilene er elektriske (har ikke sjekket) men de reagerte ikke når jeg prøvde på knappen så det skal jeg sjekke ut. Har og sett at det er en bensin slange (overgang mellom to rør) som svetter litt så den skal jeg bytte. Tomgangen er jevn kanskje litt lav? loding etter landeveien.
evovrs Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 start med å sjekke motor inni speil, ofte de går,,,
BmwDieselPower Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Oljen ved gasspjeldet skyldes veivhus ventilasjonen:) Helt normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå