Gå til innhold

Debuterte som BMW eier i dag! Ny F31 320i :)

Share

Anbefalte innlegg

Veldig pent fargevalg og at det er bensin. Hvem av gutta på Bavaria handlet du av? Stig?

Jepp! Veldig fornøyd med jobben hans :)

Gratulerer med ny bil! Hvor mye måtte du ut med for de felgene?

Komplette hjul for drøye 12.000. Ble veldig fornøyd me de, særlig siden de bygger hjulene godt ut i hvert hjørne 8)

Grattis med nydelig bil! :) husker godt at du hentet denne hos oss her om dagen.

Christian

Ja, du kan trygt si at jeg også husker det godt :D Blir bare mer og mer tilfreds med den!

Gratulerer med fin bil! :applause:

Bestilt etter "eget hode"..?

Motoren er skikkelig fin, liker den mer og mer!

Bare å glede seg til helt tørre veier og sommerhjul nå... 8)

Ja, denne er bygget ut av mitt eget hode. Ble noen timer på bmw.no i forkant, for å si det sånn... Men foreløpig er den akkurat sånn jeg ville ha den :D Bortsett fra at den blir møkkete når jeg kjører om dagen. Det er det eneste minuset :lol: Slenger ut et par bilder av en vellykket vaskerunde før påske.

5psku371l5n6wm5rrb7s.jpg

bs64ujtx4dgprb5727v6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplette hjul for drøye 12.000. Ble veldig fornøyd me de, særlig siden de bygger hjulene godt ut i hvert hjørne 8)

Så bra. Det var ikke så gal pris. Felgene var jo veldig fine, ligner litt på m-sport felgene egentlig. 18 tommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Det var ikke så gal pris. Felgene var jo veldig fine, ligner litt på m-sport felgene egentlig. 18 tommer?

Ja, de kledde bilen godt. Også heter de Bimmer også da :D Du finner dem på DekkTeam sine sider. Og det er 17'' du ser på bildet her. Holder på vinteren det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...