Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå inn på ebay.de tysk side søk på bmw m5 e34 stobstange. Billiger og mye billigere frakt siden tyskland er litt nærmere.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

takk for svar! sjekket gjennom tysk ebay, var bare 3 fangere der, ene hadde visst skade og de andre har litt stiv pris, noen andre steder dere vet om som kan bestilles fra?:)

Skrevet

se her ja! da lærte jeg noe nytt idag ja..m tech er mye penere:) kunne du tenkt deg å kjøpe den på ebay om du absolutt måtte ha en m5 fanger?

Skrevet

Jeg synes da ikke m tech er penere (bilen med smal front på bildene), men smak og behag.

Hadde den duraflex fangeren vært "bolt on" så ja, men den har jo ikke fester, så nei. Men så har jeg 9 tommeltotter når det kommer til karosseriarbeid også da.

Skrevet

Ok, det så litt rart ut ja. Da må noen av bildene til duraflex være juks (at de viser biler med originale fangere)

Skrevet

Nyaktig de de gjør. Den blå bilen med sølvstripe nederst på fangeren er jo en M bil de har tatt bilde av, ville og bestille duraflex fangeren helt til jeg så bildet av akkurat denne bilen.

Det er Eneste bil jeg har sett med m5 duraflex fanger på internett. Forfra er den unormalt rett på leppa og veldig skjev fra siden.

sent from my microwave using tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...