Clevion Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Heisann. Ettersom jeg skal ha nye dekk til sommerfelgene, så har jeg lurt litt rundt, og jeg aner ikke hva som er bra ettersom jeg hadde billig dekk på første bilen min, men siden jeg har litt mer kvalitetsbil nå, så vil jeg ha kvalitetsdekk, så det jeg ser allerede står på sommerfelgen er Dunlop SP Sports type, og de har stått på siden 2008 da produksjonen av de dekkene var da. Det er snakk om M5 felger, 255 35 bak og 225 40 foran. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Kjøpte nye Dunlop Sport Maxx til E92'en i fjor. Dette er klassedekk helt i toppsjiktet. Støysvake, null sporing, og sitter godt på både vått og tørt. Langt bedre enn Bridgestone Potenzadekkene som sto på (runflat). Kan anbefale disse. Erfarte at de ikke var hinsides dyre heller. Jeg hadde gått for disse igjen, Evt Michelin Pilot Sport. Dersom du skal ha toppdekk vel å merke. Vredestein Ultrac Sessanta er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå