Evopower Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Hei Ser nå ut til at jeg henter inn en E46 M3 til Norge. Jeg skal bruke selv: -motor, -gir, -ledningsnett til motoren, -mellomaksling -komplett bakstilling bortsett fra bremsene. Resten av bilen selger jeg. Jeg har ikke funnet en spesifikk bil enda, men så fort jeg gjør det (blir en 02-03 modell) slenger jeg ut bilder. Bortsett fra det jeg har skrevet at jeg skal bruke, så selges bilen komplett. Og da mener jeg komplett. Bilen selges ikke i deler. Det vil si at du her får med: - M3 bremser -M3 forstilling -M3 Karosseri med momspapirer -M3 felger med dekk. -Komplett styling på karosseriet, ingenting blir plukket av. Så du har fangere, fangerbjelker i carbon, panser med "bulk" i, dører med M3 speil, bakluke, lykter, gulv i bagasjerommet, eksosanlegg osv.. -Komplett interiør med seter, trekk i tak og dører, dashbord med navi og M3 multifunksjonsratt osv... Så hvis du f.eks har en e46 323ci og vil bygge den om til m3 replika har du alt du trenger her Eller at du bare har en M3 som du trenger deler til.
Evopower Skrevet August 4, 2013 Forfatter Skrevet August 4, 2013 Feil og mangler på bilen (se bilder): - Liten bulk i panseret - liten bulk med ripe bak på hjulbuen høyre framskjerm. - Skramme på venstre dør (kan poleres bort) - Slitte skiver. Ikke kast i dem, men for slitte til at jeg ville brukt dem videre. Klosser og kalippere helt fine. - Fanger har 2 riper og sprukket lykteglass på høyre kurvelys/hjørne. Dette er en 2003 modell, DVs facelift lykter. Bortsett fra de små manglene, er bilen strøken! Ikke rust i hjulbuer eller under dører. Interiøret er meget bra. Veldig lite slitasje.
Thundercoil Skrevet August 4, 2013 Skrevet August 4, 2013 Bortsett fra det jeg har skrevet at jeg skal bruke, så selges bilen komplett. Og da mener jeg komplett. Bilen selges ikke i deler
Staurbakk Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Bortsett fra det jeg har skrevet at jeg skal bruke, så selges bilen komplett. Og da mener jeg komplett. Bilen selges ikke i deler Hihi Ukei
haugen1 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Var det deg jeg møtte i strømstad hos Thomas i sommer ?
Evopower Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Var det deg jeg møtte i strømstad hos Thomas i sommer ? Ja det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå