Kjell Z3 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Godt spørsmål... og jeg har ikke noe svar På E34 er det et rør som går fra toppen av tanken, går så rundt halve tanken og så opp til påfyllingen. På min gamle E34 var dette røret så rustet at det lekket bensin om jeg hadde mer enn halv tank. Røret var ganske tett av rust inni også. Jeg byttet røret ut med en slange.
Jordfræsar Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Jeg kan be de undersøke dette på service. Trodde først at noe hadde fryst til is og derfor blokkert noe, siden det nå er bedring, men ikke helt 100%. Men den tanken er nok feil Kan dessverre altfor lite. Snakket med bmw service og de sa at dette var veldig rart, og ba meg komme innom om det ikke bedrer seg. Takk for innspill gutter
Kjell Z3 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Jeg kan be de undersøke dette på service. Trodde først at noe hadde fryst til is og derfor blokkert noe, siden det nå er bedring, men ikke helt 100%. Men den tanken er nok feil Kan dessverre altfor lite. Snakket med bmw service og de sa at dette var veldig rart, og ba meg komme innom om det ikke bedrer seg. Takk for innspill gutter Venter i spenning på resultatet.
Thundercoil Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Hadde litt problemer med fylling på full guffe (bl.a. esso stasjoner) på noen av BMWene jeg har hatt. Virker som utforming ned til tanken har problemer med utforming på noen fyllehåndtak. Ble motstand eller kom litt i retur når bensinen traff veggene ned mot tanken, som sikkert utløste stoppemekanismen på tanken (tror det er full tank). På disse bilene holdt jeg fyllehåndtaket veldig skrått, nesten opp-ned. Vridde litt frem og tilbake mens jeg "klemte ut bensinen". Etter et par forsøk fant den en fin flyt og jeg kunne fylle på full guffe.
Alpejohn Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Har jo vært tatt opp et par ganger dette her på forumet, så det virker som det rr ganske vanlig. Rart at bmw ikke har fått spørsmål om sånt.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Jordfræsar Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Kan jo være servicemannen jeg snakka med som ikke hadde vært borti det før. Men håper jeg finner ut av hvorfor den stoppa på 3/4 da den ikke var slik før. Skal gjøre et forsøk med å vri, vende, opp og ned, u name it
Jordfræsar Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Status: Full tank! Fikk fylt full tank i dag, etter at den kutta ut omtrent 3 ganger i fyllinga. Måtte vri og ta den litt ut for at det gikk. Mulig pumpa er veldig følsom men det gikk til slutt. Tok heller ikke så veldig lang tid, så jeg er vel fornøyd sånn sett. Brukte samme pumpe som sist for å se om det hjalp å vri etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå