Gå til innhold

328i F31 M-Sport, Swisswax behandlig, kvite felger! side 15

Share

Anbefalte innlegg

Flott bil! Leste gjennom utstyrslisten og det ser ikke ut som at det mangler noe der :)

Mineralgrå er en sykt fin farge også. Lenge til du får på eksosen?

BTW, jeg syns bilen må være litt lavere for at den skal kle hvite felger.

Nei eg har kjika litt eg og, har funnet ut at det einaste som er å få på 3serie som ikkje står der er slepekrok..

Da går eg utifrå at vi ikkje regner med invidual utstyr og slikt.. :)

Slepekroken er eg ikkje avhenging av, og har fleire biler tilgjengelig med krok :)

Regner med eksosen skal være her iløpet av neste uke engang :) Håper det blir bra :) Det blir bra ;)

Lavare vil eg ikkje ha bilen, skal være praktisk og bruke også, men kunne ha godt for 20" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men synes ikke hvite felger ser så bra ut på grå bil, spesielt ikke en bil som er flett ny!

På Frode D sin gamle blå E91 var det rått med hvite hjul, men din synes jeg ikke kler det :) Men for all del, ikke jeg som skal avgjøre det ;p

Den er jo flere dager gammel ;)

Ja hvit er rått på blått :) Vi få se, kanskje det blir noe konkavt denne gangen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei eg har kjika litt eg og, har funnet ut at det einaste som er å få på 3serie som ikkje står der er slepekrok..

Da går eg utifrå at vi ikkje regner med invidual utstyr og slikt.. :)

Slepekroken er eg ikkje avhenging av, og har fleire biler tilgjengelig med krok :)

Regner med eksosen skal være her iløpet av neste uke engang :) Håper det blir bra :) Det blir bra ;)

Lavare vil eg ikkje ha bilen, skal være praktisk og bruke også, men kunne ha godt for 20" :)

Hvis du ikke vil ha bilen lavere så hadde kanskje 20" kledd bilen bedre. Begynner å få store hjulbuer disse nye bmw'ene. Vossen CV3 i 20" som nevnt over hadde nok kledd denne utrolig godt :)

http://www.vossenwheels.com/wheels/vvscv3.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,5" Et46 er eit utgangpunkt du kan gå utifrå..

Eg kjører med 9,5" ET40, om eg legger ein vater på felgkant og hjulbue er vende bobla feil vei :P Om du legger godviljen til uten verktøy, ser det ut som dei er innom ;)

En ting er hva som går, å ein annen ting er hva som er lovlig også ;) Eg vil ha mest mulig lovlig, hvertfall kjørbart der eg kan ha 5stk i bilen uten subbing, det er eit krav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,5" Et46 er eit utgangpunkt du kan gå utifrå..

Eg kjører med 9,5" ET40, om eg legger ein vater på felgkant og hjulbue er vende bobla feil vei :P Om du legger godviljen til uten verktøy, ser det ut som dei er innom ;)

En ting er hva som går, å ein annen ting er hva som er lovlig også ;) Eg vil ha mest mulig lovlig, hvertfall kjørbart der eg kan ha 5stk i bilen uten subbing, det er eit krav!

Jeg har også et krav om å ha 5stk i bilen. Men jeg har ikke tenkt å senke så mye som deg. Jeg går nok for ac scynitzer 25/25 senking. Er bare 15mm lavere enn m-sport understell.

Trur jeg må teste litt. Med forskjellige innpress og bredde på felg. Men skal ha 265/30-20 bak og 235/35-20 foran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...