saevik Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Ingen som synst at kvit kler godt grått? Sett vekk fra at dissa felgane ikkje var fine, synst eg kvit kler grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ingen som synst at kvit kler godt grått? Sett vekk fra at dissa felgane ikkje var fine, synst eg kvit kler grått Synes det så tøft ut jeg! Fortsatt fornøyd med bilen? Hvor langt har du kjørt til nå? Får min på mandag - blir en laaaang helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Go for white ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Hvitt å grått er tøft Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ingen som synst at kvit kler godt grått? Sett vekk fra at dissa felgane ikkje var fine, synst eg kvit kler grått Synes det så tøft ut jeg! Fortsatt fornøyd med bilen? Hvor langt har du kjørt til nå? Får min på mandag - blir en laaaang helg Kjørt 3000km.. Kjempenøgd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Go for white ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Hvitt å grått er tøft Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Noen som er gode med photoshop å fiksa kvite dei som står på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerotaste Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Noe sånt? Det var litt mye solskinn på felgene så mister litt detaljer. Er noen år siden sist jeg brukte photoshop så mulig jeg kunne brukt en annen metode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Du Jørgen e berre sure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Flott bil! Leste gjennom utstyrslisten og det ser ikke ut som at det mangler noe der Mineralgrå er en sykt fin farge også. Lenge til du får på eksosen? BTW, jeg syns bilen må være litt lavere for at den skal kle hvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Nei men synes ikke hvite felger ser så bra ut på grå bil, spesielt ikke en bil som er flett ny! På Frode D sin gamle blå E91 var det rått med hvite hjul, men din synes jeg ikke kler det Men for all del, ikke jeg som skal avgjøre det ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå