JulianS Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Når en får kontra så kan det fort gå utover høyre dør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Fatter ikke hvordan han har tatt høyre dør i en høyre sving jeg da. Dår man sklir så sklir man jo ikke inn i en sving. Man sklir jo utover. På treet ser det ut som han kom fra andre retningen der det er mange biler, og kontra rett ut av svingen og i treet godt gjort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Han har sikkert fått skrens og lagt over for mye, for så å bli slengt mot venstre av kontraen. Synd å skam når fine biler går i stykker, men tror neppe han kommer til å kjøre slik igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Lærer så lenge man har lever, eller noe... Dumt sted å lære på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Når en får kontra så kan det fort gå utover høyre dør da jeg hadde bare sett på papir utgaven av fredrikstadblad da jeg skrev. og de hadde dårlig bilde iforhold til på nett. så jeg missforstod hele svingen igrunn. fikk ikke åpna f-b.no pga tregt nett mens jeg var ute og reiste. var vel dette bildet eller lignende som ble brukt i avisen. så da ut som ambulansen i bakgrunn står i feltet der bmwen står. og at bmwen står i feltet der kameramannen står. trodde da at bmwen hadde tatt et av trærne man ser oppe i skråningen på andre siden av veien der de folka står og ser på (en med rød jakke. og en med orange bukse) derfor jeg ikke helt forstod hvordan han hadde klart og ta høyre dør i et tred oppe i skråningen der. men når jeg ser litt fler bilder på nett så skjønner jeg hvordan han har klart det når treet står midt mellom feltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå