ok17 Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 spillern i bilen min skrur seg av når jeg passerer rundt 80!?!?! Elektriske ting er ikke min greie så er det noen som har peil på hva dette kan ha seg? Er en 524td 1989 mod.
ok17 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Fisher skrev: Uorginal eller orginal? Er uorginal spiller
MariusW Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Mange spillere har jo en funksjon som gjør at volumet skal øke når farten øker. Kanskje et slikt signal blir sendt til spilleren din når du passerer 80 og spilleren kan ikke lese det, og skrur seg av?
ok17 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 MariusW skrev: Mange spillere har jo en funksjon som gjør at volumet skal øke når farten øker.Kanskje et slikt signal blir sendt til spilleren din når du passerer 80 og spilleren kan ikke lese det, og skrur seg av? Har en bil fra 1989 noe sånt da?
Alpejohn Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Kan jo prøve og ta strøm fra en annen plass en der cdspilleren er tilkoblet i dag, og se om problemet fortsetter. Om det gjør det så er det mest sansynelig cdspilleren som tuller, eller du kan prøve en annen spiller
MariusW Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 ok17 skrev: Har en bil fra 1989 noe sånt da? Ingen anelse når de kom med det
ok17 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Alpejohn skrev: Kan jo prøve og ta strøm fra en annen plass en der cdspilleren er tilkoblet i dag, og se om problemet fortsetter. Om det gjør det så er det mest sansynelig cdspilleren som tuller, eller du kan prøve en annen spiller hmm ja får vell prøve det. konstantstrøm tar den vell fra glødeplugg greia sånn som det er koblet idag tror i, jævla banja hjemmesnekra elstyrfaan
Alpejohn Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Da er det vel kanskje ikke så rart at rare ting skjer Men prøv det først og se, muligens det hjelper og rydde litt i ledingene..
ok17 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Alpejohn skrev: Da er det vel kanskje ikke så rart at rare ting skjer Men prøv det først og se, muligens det hjelper og rydde litt i ledingene.. e no bare når bilen passere rundt 80 km/t, skrur se jo på igjen når den kjem ned i fart igjen?!?! Så tvile vell på at det he nokka å si.
Fisher Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Det høres ut som du koblet deg på feil strømkontakt... Det kommer flere kabler som gir strøm men som opprinnelig er laget for å gi signal til kjørekomputeren.. Har nettopp fikset en bil som hadde dette problemet. Men da vart det suben og forsterkern bak. Det var remoten som var helt feil koblet bak cd spillern. Så finn nån som har peiling.. Å få kobla spellern rett så bi det go!
Daniel l Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 det har noe å si. Bytt strømkilde til cd spilleren.
Kjell Z3 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 ok17 skrev: spillern i bilen min skrur seg av når jeg passerer rundt 80!?!?!Elektriske ting er ikke min greie så er det noen som har peil på hva dette kan ha seg? Er en 524td 1989 mod. Hei. Det er vel ikke lov å kjøre fortere enn 80 km/t i Molde, dermed er jo problemet ditt ikke et problem lenger
ok17 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Kjell Z3 skrev: ok17 skrev: spillern i bilen min skrur seg av når jeg passerer rundt 80!?!?!Elektriske ting er ikke min greie så er det noen som har peil på hva dette kan ha seg? Er en 524td 1989 mod. Hei. Det er vel ikke lov å kjøre fortere enn 80 km/t i Molde, dermed er jo problemet ditt ikke et problem lenger Lager mine egne lover og regler jeg
Z1 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Dette er det siste fra sovjetstaten . Alle vil få dette etter hvert .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå