Gå til innhold

spillern i bilen min skrur seg av når jeg passerer rundt 80

Anbefalte innlegg

Skrevet

spillern i bilen min skrur seg av når jeg passerer rundt 80!?!?!

Elektriske ting er ikke min greie så er det noen som har peil på hva dette kan ha seg?

Er en 524td 1989 mod.

Skrevet

Mange spillere har jo en funksjon som gjør at volumet skal øke når farten øker.

Kanskje et slikt signal blir sendt til spilleren din når du passerer 80 og spilleren kan ikke lese det, og skrur seg av?

Skrevet
  MariusW skrev:
Mange spillere har jo en funksjon som gjør at volumet skal øke når farten øker.

Kanskje et slikt signal blir sendt til spilleren din når du passerer 80 og spilleren kan ikke lese det, og skrur seg av?

Har en bil fra 1989 noe sånt da? :applause::D

Skrevet

Kan jo prøve og ta strøm fra en annen plass en der cdspilleren er tilkoblet i dag, og se om problemet fortsetter. Om det gjør det så er det mest sansynelig cdspilleren som tuller, eller du kan prøve en annen spiller :)

Skrevet
  Alpejohn skrev:
Kan jo prøve og ta strøm fra en annen plass en der cdspilleren er tilkoblet i dag, og se om problemet fortsetter. Om det gjør det så er det mest sansynelig cdspilleren som tuller, eller du kan prøve en annen spiller :)

hmm ja får vell prøve det. konstantstrøm tar den vell fra glødeplugg greia sånn som det er koblet idag tror i, jævla banja hjemmesnekra elstyrfaan

Skrevet

Da er det vel kanskje ikke så rart at rare ting skjer :P

Men prøv det først og se, muligens det hjelper og rydde litt i ledingene.. :)

Skrevet
  Alpejohn skrev:
Da er det vel kanskje ikke så rart at rare ting skjer :P

Men prøv det først og se, muligens det hjelper og rydde litt i ledingene.. :)

e no bare når bilen passere rundt 80 km/t, skrur se jo på igjen når den kjem ned i fart igjen?!?!

Så tvile vell på at det he nokka å si.

Skrevet

Det høres ut som du koblet deg på feil strømkontakt... Det kommer flere kabler som gir strøm men som opprinnelig er laget for å gi signal til kjørekomputeren.. Har nettopp fikset en bil som hadde dette problemet. Men da vart det suben og forsterkern bak. Det var remoten som var helt feil koblet bak cd spillern.

Så finn nån som har peiling.. Å få kobla spellern rett så bi det go!

Skrevet
  ok17 skrev:

Elektriske ting er ikke min greie så er det noen som har peil på hva dette kan ha seg?

Er en 524td 1989 mod.

Hei.

Det er vel ikke lov å kjøre fortere enn 80 km/t i Molde, dermed er jo problemet ditt ikke et problem lenger :wink::lol::lol:

Skrevet
  Kjell Z3 skrev:
  ok17 skrev:

Er en 524td 1989 mod.

Hei.

Det er vel ikke lov å kjøre fortere enn 80 km/t i Molde, dermed er jo problemet ditt ikke et problem lenger :wink::lol::lol:

Lager mine egne lover og regler jeg :idea::idea::idea:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...