marcolsn Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 Hei! som sagt, de lyser for lavt. lyser like langt som grøftelysa, og lyser i dekka til bilen jeg kjører bak... Det er Bixenon orginal. jeg ser lysa justeres når jeg starter bilen, og begge følerene fungerer.. Kan problemet være at forrige eier kanskje har byttet xenon pærer, og satt dem noen "hakk feil". håper på svar
Aroid Skrevet Mars 26, 2013 Skrevet Mars 26, 2013 Defekt sensor = lyser rett ned. Oftest så bruker staget til sensorene knekke på grunn av lenkarmen til sensoren står fast. Vist ikke man ser noe feil så må man inn med diagnose utstyr og lese ut verdiene.
marcolsn Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Aroid skrev: Defekt sensor = lyser rett ned. Oftest så bruker staget til sensorene knekke på grunn av lenkarmen til sensoren står fast. Vist ikke man ser noe feil så må man inn med diagnose utstyr og lese ut verdiene. Som betyr verksted og masse penger da?.. men takker for svar
Alpejohn Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Sjekk listen i diagnose tråden som jeg linker til i signaturen min, er du heldig er det noen i nærheten av der du bor som kan ta en diagnose for deg
marcolsn Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Fant ut av det!! bare dobbelt sjekket de "hjulene" man kunne justere på på lyktene, syns ikke jeg så noe forskjell forrige gang se.. Men vet ikke hvordan jeg får slettet innlegget jeg??
Alpejohn Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Ingen grunn til og slette innlegget, da er det ikke vits og ha et forum..
MariusW Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 De hjulene skal bare justeres for å stille inn "rett fram"-høyde. Automatisk regulering skal du fortsatt ha på xenonlys da de skal justere seg nedover i nedoverbakken osv. Så å justere de skruene er ingen god løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå