Gå til innhold

BMW e39 LowRider, dukker den oppigjen her tro?

Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som et bra utgangspungt detta her:) mange mil på telleren?

Sleng ut noke bilde ta interiøret so bli d bra :)

Takk for det :-) Den teller vell 233000 nå om heg ikke husker helt feil, interiøret trenger seg en real rens!! (Helst nytt!) Grått og kjedlig stoff interiør.. Men viss noen vet om et skinn interiør og dørsider til ikke så alt for mye penger så skrik ut! Må tenke litt økonomi oppi alt dette her også å få spart litt til å begynne på skolen igjen... :-P Helst mørke brunt eller grått skinn, men svart er også digg ;-)

Må prøve og få opp noen oppdaterte bilder av bilen åsså, men siden dem forbanna knehønene på bt ikke tar droppin kontroll på senkesett så får jeg ikke skrudd den ned igjen får tidligest 4.april... :-s satse på at den går rett igjennom!! :-D

Hehe, ingenting for en diesel det:) interiør rens må an rekne me en gang iblant:) tok mitt skinninteriør igår å gikk over med rens å behandling:) gjor sej veldig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve meg på sånne US blinkers! Ble ikke så værst faktisk! Vet jo det at det er bare og nappe ut parklysa så tenner dem, men det ser så domt ut når enn skrur på kjørelysa å ingenting annet lyser, føler det blir så tomt på en måte.. Så da må det programeres :D

jucjtfwogu57ff9jztb7.jpg

7ezj52wa2ujytgik0ddo.jpg

Åh! Den er fet den Facelift fangeren å da når det blir LAAAVT! :)

rkcfv5bndqj481ulx8ss.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, imorgen er dagen for alt som muligens kan gå galt! BT og vise senkesett... Eneste problemet er at det ikke går å få camberen på hjula i grønn sone... Noen som har vært borti dette før eller? Går det ann å få bilen igjennom?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde update :)

Tatt nedpå enn par ganger!

igotqf7yj9hfo61v0o0x.jpg

Magic of coilovers:

luwwkg007rzrgk3fkdzh.jpg

Fått på Oransje blinkers, var faktisk litt kult, kansje det blir enda fetere når bilen blir laav igjen å får på M-fronten :)

7ip5n9cu107bvdgjv6z8.jpg

Null rust!

ku2yujw9jicy46wkyxus.jpg

Høy å skitten...

fnzz06e1qxfbyn06yd20.jpg

Shine litt før BT:

f5ws1dxugtvlr29gixe6.jpg

BT imorgen, alle hjul ble grønn og satser på at dette her går smertefritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, når BT er så firkantet at di går og leter etter ting for og ikke godkjenne et senkesett... Når di ikke har noen grunn til og ikke godkjenne senkesettet, så tar di skilta pga en bærekule som kansje kan være gåen på eu-kontroll neste år, da er det fristende og gi opp hele systemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden bilen ikke har skilt og da ikke er i daglig bruk, får enn jo litt mer motivasjon til og begynne og ta litt småplukk. Venter på ny bærearm forran slik at jeg får igjen skilta. :P

7vckclzamyn8nm9idt5j.jpg

Gammel vs ny

nktl7um1eu6vlgp3iwav.jpg

hurxfxzwnknjogjlyv6p.jpg

Nyvasket og klar til polering :)

xrwa7j83lf9xipi4eazw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...