matts93 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Saker her va det forandinga ute å gikk ja blitt steike bra detta her, gjor sej me m front å noke senk ! Dette ble jo helt fantastisk. En stykk nydelig E39. Joda, begynner å komme seg Får se nå om det ikke blir nye felger og en ny spennende farge, foliering har jo blitt så populært så tenkte de skulle prøves ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Det har skjedd lite på bilfronten her i det siste, eneste som har blitt handlet inn er deler til stereoen. Ny forsterker og kondensator blir montert en dag tiden strekker til og arbeidslysten er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Ikke gi deg nå hehe. Du tenker på foliering ja. Det kan jo bli gromt det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Nydelig bil men hvor er nyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Foliering ja, eller kanskje plastidip? Tenkte litt på matt lilla eller millitærgrønn! Nyrene kommer nok nye i facelift og chrome! på bilde ble di tatt ut og lakkert oppigjen mens jeg polerte for di var så full i steinsprut og stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Er vel tilfeldigvis ingen som har noen felger liggende i 18¨som ser bra ut? Skulle fått på noe mindre felger og dekk siden coiloverene står i bånn.. Skulle droppa den 1-3 cm til Så skrik ut om noen har og selge eller vil bytte i dem som står på bilen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPluggen Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Har noen 18" M5-replikaer liggende her i 8,5 og 9,5 med 225/40 og 255/35-dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Da vurderes bilen solgt desverre.. Etter så lang tid og så mye penger ser jeg ikke enden på dette prosjektet lenger, bilen er i 100% teknisk stand, eneste som mangler er en M bakfanger for og få den komplett utvendig. Men siden studentlivet begynner og ta på har jeg sjønt at jeg nesten bare må få meg en bil som er billigere og eie. Det og være under 23 og eie BMW er ikke bare bare når du i tilleg har null intekt.. Må jo ikke selge, men føler litt for og få noen andre prioriteringer enn bil framover. Har veldig lite lyst, for jeg ser jo noe framgang i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Noen mobil bilder av bilen. Har fått på spacere framme etter bildene ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Er det GS Infinity felger du har, eller er det noe annet? Tøff bil matts93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Det er GS Infinity ja skal selges om noen er interessert, ikke kantkjørt eller skeive. Må ha nye dekk. 6000.- og gunstig frakt kan ordnes! Selges pga skal ha 18", dette av den simple grunn av og få bilen enda lavere og slippe og stappe felgene oppi hjulbuen så viss noen har Rondell d58 eller GSP D44 felger i 18" og så brei som mulig kan det være av interesse. Bytte likt eller mellomlegg fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Legger ved et bilde av Vinter riggen syk-racing reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå