Gå til innhold

BMW e39 LowRider, dukker den oppigjen her tro?

Share

Anbefalte innlegg

Saker ;)
her va det forandinga ute å gikk ja :)

blitt steike bra detta her, gjor sej me m front å noke senk ! :D

Dette ble jo helt fantastisk. En stykk nydelig E39.

Joda, begynner å komme seg :) Får se nå om det ikke blir nye felger og en ny spennende farge, foliering har jo blitt så populært så tenkte de skulle prøves ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Foliering ja, eller kanskje plastidip? Tenkte litt på matt lilla eller millitærgrønn!

Nyrene kommer nok nye i facelift og chrome! ;) på bilde ble di tatt ut og lakkert oppigjen mens jeg polerte for di var så full i steinsprut og stygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Er vel tilfeldigvis ingen som har noen felger liggende i 18¨som ser bra ut? Skulle fått på noe mindre felger og dekk siden coiloverene står i bånn.. Skulle droppa den 1-3 cm til ;) Så skrik ut om noen har og selge eller vil bytte i dem som står på bilen her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vurderes bilen solgt desverre.. :( Etter så lang tid og så mye penger ser jeg ikke enden på dette prosjektet lenger, bilen er i 100% teknisk stand, eneste som mangler er en M bakfanger for og få den komplett utvendig. Men siden studentlivet begynner og ta på har jeg sjønt at jeg nesten bare må få meg en bil som er billigere og eie. Det og være under 23 og eie BMW er ikke bare bare når du i tilleg har null intekt.. :P Må jo ikke selge, men føler litt for og få noen andre prioriteringer enn bil framover.

Har veldig lite lyst, for jeg ser jo noe framgang i det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Det er GS Infinity ja :) skal selges om noen er interessert, ikke kantkjørt eller skeive. Må ha nye dekk. 6000.- og gunstig frakt kan ordnes! Selges pga skal ha 18", dette av den simple grunn av og få bilen enda lavere og slippe og stappe felgene oppi hjulbuen :) så viss noen har Rondell d58 eller GSP D44 felger i 18" og så brei som mulig kan det være av interesse. Bytte likt eller mellomlegg fra min side. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...