m520 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Så du har den enda? Godt å se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Veldig fin denne e39'en altså! Rett stuk og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Hvorfor er facelift lyktene byttet ut? Pene vinterhjul:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Facelift lyktene ble byttet ut for og slippe og ødelegge dem i vinter med veisalt og steinsprut osv.. Skulle legge folie med smooked på dem, men siden det viste seg og skulle være forbanna vanskelig og få til, så etter 4 forsøk og sikkert 400kr i folie ble di rett å slett tatt av! Så om noen i området kan dette her, så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Tøff bil Valsa foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Tøff bil Valsa foran? Takk for det! nei, denne er ikke valset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Er vel tilfeldigvis ikke noen som har en sånn "cat killer" lippe liggende? Skulle hatt en til til en litt billigere peng ettersom studentlivet tar på.. Helst ikke noe sånn GS carbon greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syk-racing Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Er vel tilfeldigvis ikke noen som har en sånn "cat killer" lippe liggende? Skulle hatt en til til en litt billigere peng ettersom studentlivet tar på.. Helst ikke noe sånn GS carbon greier Ej he, men du fekje den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Ej he, men du fekje den Neida, du skal få beholde den sjølv slik at de ikkje bli so alt for mykje bakkeklaring med deg helder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syk-racing Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Hehe, kjem nok lenger ned ette vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Min og KimVolle sin etter ett lite felgbytte i Sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Nydelig stuk! Bra fremgang siden side 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Wow, to fine e39'er der ja inspirasjon for min bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Wow, to fine e39'er der ja inspirasjon for min bil ! Lyst på 19" felger da? Så på facebook at du har RH X-Rad felger! Di har jeg også lyst på igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Lyst på 19" felger da? Så på facebook at du har RH X-Rad felger! Di har jeg også lyst på igjen! Er usikker sjønner du har litt lyst å ha de eg har også, fin kant bak da de er 10" brei men ja, infinity felger er noe eg sterkt vurderer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå