Gå til innhold

BMW e39 LowRider, dukker den oppigjen her tro?

Share

Anbefalte innlegg

Du burde btw følge litt med på tempmåleren når du kjører i mye snø.. skjedde ett par ganger med meg at hvis jeg kjørte meg fast, og måtte Rygge, så fylte vifta seg full med snø å motoren blei litt for varm;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, altid godt å få brøyta litt :) Kunne godt fått litt av snøen bort hit! Skal du ha den så lav i vinter eller? :P

Selvfølgelig skal jeg det! ;) Bilen skal ikke sjenerest av og bli høy, low is a lifestyle uknow :) Kan få komme og hente all den snøen du bare måtte ønske! (Y)

Ser spennende ut med den høyden på vinter! :D

Jeg er nå litt spent selv, min er ikke akkurat til å bli høydesyk av foran med vinterhjula på :P

Nei, det er merkelig med det du, spennende er det helt klart, faktisk ganske ubrukelig. Men sånn er det nå bare med den saken :) Skal ha påigjen den originale fangeren for og ikke ødelegge denne da. Er ikke bare og kjøpe ny når enn er student, og med litt andre prioriteringer også enn bil blir det vanskelig ;)

Det så koselig ut! holdt på sånn ifjor vinter med min jeg også ;)

Du burde btw følge litt med på tempmåleren når du kjører i mye snø.. skjedde ett par ganger med meg at hvis jeg kjørte meg fast, og måtte Rygge, så fylte vifta seg full med snø å motoren blei litt for varm;)

Diesel bil har den fine egenskapen at uansett faen hvor mye jeg prøver så blir denne bilen bare driftsvarm på vintern, men takk for tipset :) Koselig ville jeg ikke kalt det, ikke praktisk heller for den del, snarere ubrukelig på alt annet enn snømåking og sidelengskjøring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skjelden skryt av bilen for og si de sånn. Ikke kommer den seg ned på tunet hjemme så den står på veien, ferjene hater meg(ironisk siden jeg jobber der :P) å di gammle bare rister på huet når jeg lager trafikk korker i sentrum pga fartsdumper :P å her hvor alle kjenner alle er jo de kult :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått på original fangeren igjen for vinteren, for og ikke ødelegge M fronten og for å få fram den litt shabby vinter looken :) Her står den i nye tunellen på hellesylt sammen med en kompis sin 535Ia :) (han som hadde den e60´n som jeg har noen bilder av her)

post-63205-0-20765600-1385386097_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint og brøyte litt ja :D er noe i det du sier med basillen, coilovers :P driver og setter sammen igjen 523en min nå, har lakka den oppigjen og bytta innteriør, pløger jeg og :P hær er et bilde fra vinteren for 2 år siden:p knakk gitteret da, men har gått igjennom så mange fangere at jeg hadde et par liggendes:p ganske smart og sette på originalfangeren som du har gjort når bilen er så lav ;) Hær kjørte jeg i så høy snøv at den kom oppå panseret :Ppost-46121-0-01257600-1385414407_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint og brøyte litt ja :D er noe i det du sier med basillen, coilovers :P driver og setter sammen igjen 523en min nå, har lakka den oppigjen og bytta innteriør, pløger jeg og :P hær er et bilde fra vinteren for 2 år siden:p knakk gitteret da, men har gått igjennom så mange fangere at jeg hadde et par liggendes:p ganske smart og sette på originalfangeren som du har gjort når bilen er så lav ;) Hær kjørte jeg i så høy snøv at den kom oppå panseret :PIMG_0380.JPG

Jævli gla jeg bytta, for når det er mye snø og glatt er det kult og kjøre sladd me desse bilene ;) å jeg ble kansje litt ivrig :P men det var ikke før jeg bremsa ned i 20 og svinga unna et hull i veien jeg for i grøfta :P veldig lett å kontrolere i høy fart og sladd, men gikk rett fram i 20 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...