vetu03 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Pen E39.De kler mye senk de bilene der:) Får lyst på en igjen så fort jeg ser e39r som er lave:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Pen E39.De kler mye senk de bilene der:) Får lyst på en igjen så fort jeg ser e39r som er lave:) Takk for det denne er jo langt ifra ferdig senket! Go low Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Siden jeg er både student og blakk, så er det ikke så veldig mye enn får gjort med bilen. Men lysten er jo der fremdelses! Så tenkte litt på og kansje prøve og få til en litt sånn "JDM" look Og i denne forbindelse har jeg noen småting jeg lurer på om folket her har for en billig penge? Trenger noe alvorlige spacere, 40-50mm, camberstag bak, justerebare tårnlager forran og sånn "catkiller" (i mangel av en bedre ting og kalle det). Har planene klare og tror dette kan bli kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Vellvell, da var godbilen solgt… Venter bare på ny eier. Blir trist og se den dra, men ny bil på vei! Det blir vel noe i samme stilen, enda lavere! Blir rart og gå fra en 2000mod e39 og ned på noe så gammelt. Menmen, ny LOWrider på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Trist men på en måte så er det jo fett med ny/gammel bil då ! Gratulerer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syk-racing Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Solgt den altso Ikkje spacerane mine vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Dei skal du heller få betalt for, for dei får ej faen ikkje av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Trist men på en måte så er det jo fett med ny/gammel bil då ! Gratulerer da Ja, dette er faktisk veldig trist. Kommer til og savne denne bilen noe veldig. Men fristende og prøve noe nytt, å det jeg har fått meg tak i er noe av det kuleste og stance verden har og by på etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Venter i spenning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hva legger du i super stance prosjekt? Hvilken bil er det du skal ha nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Hva legger du i super stance prosjekt? Hvilken bil er det du skal ha nå? Noe som kun er kult vist det er laaaavt Jeg er av gammle typen så det blir Static ikke noen som har noen e34 ///M5 felger(throwing star) og selge meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Har noen m5 felger 8 9 brei kontakt meg på 90777853 for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Eg har m system felger. 8-9" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Pris dere ønsker for disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Da er ny bil i boks! Skal hentes på Onsdag/Torsdag! Åh, gleder meg som en liten unge! Tråd kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå