Margeir Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 Min er stygg, du kan ta en tur å ta en titt...
Margeir Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 HeiDa er den vel som min. Prøver å få tak i en rustfri. Får vel ta turen bortom deg en dag og se på baklyktene. Nå er det kosebjørn i sola Jeg vasket i går og kjørte inn til bærum i dag og tilbake. Nå er bilen grå av salt. Blir så H f sinna på de saltetrolla. Ja salt er noe dritt, stor synder på det som har tatt knekken på bilen min
Bmw mann Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Har du lyst å selge meg kun xenon kittet? Er det org Hella?
Margeir Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 gi meg bud på hele lykta med xenon lysa er orginalt ja
Margeir Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Som overskriften sier selger jeg nå bilen min i deler dette er en 523iat E39 Touring 1998 model med 380.000 på telleren.Motor og gir er i god orden selv etter mange kilometere, men dessverre har rusta tatt bilen, bakluka og panser er rusta i stykker. Dørene og jekkefester har også gått til hel**** Er mange gode deler på denne bilen så send meg gjerne PM om hva dere er ute etter Hvis dere skal ha nr å ringe til, send meg først en PM så får dere nr mitt Sender over hele landet mot forskuddsbetaling og kjøper betaler også frakt. Frontlykter med nye xenon pærer og tenner orginale 1.000kr eller bud Rollo i beige 1.000kr eller bud Felgene på bildet er solgt [ Bilde ] [ Bilde ] Nyrer, tårnavstiver, og motoren er solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå