PenguiN- Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Virkelig nydelig bil må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Ekstremt, elsker detaljnivået Får litt dårlig samvittighet over min bil nå ja.. Takk for skryt Ja, bare å sette igang litt detailing av bilen din nå Fantastisk lesing, og utrolig inspirerende Når jeg får bygd ny garasje skal jeg så absolutt prøve meg frem og lære dette, rått !! Takker, bare å kjøre på det, litt prøving og feiling må til Helt ubeskrivelig rått!!!! Sinnsykt rett å slett Takk igjen "Ivrig86" Blir vel rimelig gjennomført den E46 M3en din også tenker jeg Imponerende finish på en meget riktig bil.Og detaljarbeidet og måten du jobber på, gjør at det å handle på Autostrada blir mer morsomt. Håper å se den med taket av snart. Kudos! Takk for det Skal stort sett være morsomt å handle på Autostrada ja Den skal brukes mye uten tak i sommer, må jo få inn lyden fra eksosen på best mulig måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Virkelig nydelig bil må jeg si! Hyggelig, takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå