Mr Mykland Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Skal du selge nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Skal du selge nå??? Ja, ligger ute for salg http://www.autodb.no/bil/view/1671321 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Selges! Ingen som er int. i en strøken "familiebil"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Du kan ikke selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Du kan ikke selge Må det nå p.g.a videre studier Trist men må bare gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Huff å huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Da ble det Rondell D58 på BMW'en Sitter også og sikler etter M5 grill i fangeren.. Noen som vet hvor man får tak i sånn? Har sett mange som har laget selv også, men hvor kan man få tak i evt. de "ringene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Det er vel ikke orginal m5 grill det der er vel sånn performance grill ellerno. Men selges på Ebay Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 That ass de grillene får du på ebay ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Jo, det er M5 støtfangerinnsats. Er ikke identisk med M-tech som har sverdet på tvers over. Kjøp deg to bassporter eller lignende, å sagkopp i samme dimensjon. Da har du plutselig hull til kjøle-kanalene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Har nå bestilt meg 2 koppholdere til båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Har nå kodet om til US-blink igjen med BMW Scanner, og kodet at når jeg låser bilen blinker blinklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Bilder med US-blink Bestilte meg noen koppholdere til båt, synes det ble bra jeg! Skal få tatt noen flere bilder senere. Bestilte meg også noen skilt, dette og et tysk import-skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Ikke så mye som skjer om dagen egentlig. Har bestilt meg justerbare stag til luftfjæringa av en her inne på bimmers, så nå skal den bli lavere Legger ut noen bilder hvordan den ser ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Fin bil du har der som sagt, men du må få deg vinge bak og få sotet rutene dine men det er jo min smak da jeg sliter foresten med knirk i listene på dørene, har du problem med det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå