FredrikE24 Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Har jusst byttet interiør i BMWn min, før jeg kjører det gamle interiøret på dynga synes jeg det er ålreit å sjekke om det er noen interesse for det først! Interiøret er helt komplett! Førersetet har to små hull i stoffet, skinnet er fritt for rifter og sprekker, men må farges opp jevnt over! PM ved interesse! Holder til i Akershus 15min fra Oslo Sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Kan ta de jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Det er ok, jeg kjører det på Grønnmo hvis ikke, har alt pakka det på hengern(ikke i esker), så kan om du ønsker shippe det til Nordstrand imorgen eller Mandagen, men jeg vil bare si at det ikke er strøkent teppe, samt at askebeger bak mangler. Ellers er det aller meste der. Midtkonsollen ble gjenbrukt, så den mangler, men de grønne bitene som hører til er med(måtte flytte nytt teppe og andre deler over på den jeg hadde). Trossalt et nesten 40 år gammelt interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå