OveN Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Hei, lurer altså på om noen vet om dørtrekkene i E90 og E91 er identiske? Og er det forskjell på facelift/pre-facelift? I samme slengen, hva med seter? Forsetene er vel helt sikkert like men hva med baksetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Løste denne selv, kom på at realoem.com er fin å ha. Dørtrekkene er like og ser ikke ut til å være noen endringer ifm facelift. Sitteputa bak er lik, men det meste annet i baksetet har ulike delenummer E90 vs E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Panelene bak kan variere om de har gitter for høyttaler eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Ja stemmer, det tenkte jeg ikke på. Kan det stemme at det var du som bytta om dørtrekk på en 3 serie for en stund siden, lagde deg tofargede paneler? Husker jeg så en tråd om det en gang. Hvis det var deg, hvordan er det å få av den midtdelen av panelet som er trekt i skinn/stoff, er den limt på resten av panelet? Bare skrudd? Mye jobb å få denne løs? Vurderer å trekke om mine men usikker på hvor lett dette er å demontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Stemmer det. Kjøpte meg et sett mer svarte, brukte paneler fra Koed og kombinerte med de eksisterende grå. Feltene i skinn eller stoff er så og si hellimt. Så det tok litt tid. Men er du forsiktig og tar deg god tid så skal det gå greit. Så jeg brukte kniv og et stort flattjern å bende fra hverandre panelene. Limte sammen igjen med Tec7. http://s181.photobucket.com/user/Stream ... ade?page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Flott, takk for info Har vurdert å trekke om de jeg har nå fra stoff til alcantara. Men så kom jeg over noen fine brukte paneler med sort skinn, hadde vært mye enklere å gå for det. Men så er disse såklart uten høyttalere bak så da må jo noe gjøres der.. Får se hva man ender opp med å gjøre. Bra jobb du har gjort med stereo'n din btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå