CrZyWiz Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 På mitt TX2 kit(nyere en dette), så fulgte det med en resirk ventil fra ESS. Og iom at jeg hørte den fra tid til annen, så hadde den nok sin funksjon. Og dette på så lavt som 0,55 bar.
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Det er ingen som stiller spørsmål til ventilens funksjon, men nødvendigheten med å ha denne montert. Dette kitet lader forøvrig sikkert bare rundt 0.4 bar i utgangspunktet. Ellers er det vel ingen ulemper ved å ha en resirk ventil uansett, så dersom man ønsker å ha en, er det jo bare å montere. Spesielt dersom en skal lade over dobbelt så mye trykk. Personlig har jeg mine tvil for at BD11 vil tåle 1 bar.
CrZyWiz Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Det er ingen som stiller spørsmål til ventilens funksjon, men nødvendigheten med å ha denne montert. Dette kitet lader forøvrig sikkert bare rundt 0.4 bar i utgangspunktet. Ellers er det vel ingen ulemper ved å ha en resirk ventil uansett, så dersom man ønsker å ha en, er det jo bare å montere. Spesielt dersom en skal lade over dobbelt så mye trykk. Personlig har jeg mine tvil for at BD11 vil tåle 1 bar. Jeg sa ingenting om ventilens funksjon, men det faktum at ESS leverte de nyere settene MED ventil.
rasstut Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Heisann ! Etter mye mailing fram og tilbake med ESS og Fekzen i sverige blir det å kjøre chip på 1 bar i sommer . Trenger dyser på over 400 cc . Og så det var spørsmål om det var gjort noe med motoren ved montering, det er det ikke gjort . kittet er bolt on . eneste som kreves er en chip eller datasprut . Motoren er original foruten om at det sitter cooperingspakning i den, arp bolter og litt annet småfjas .
raamstad Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 er ikke tilfeldighvis noen som selger en kompressor til e39? eller hvor jeg kan få tak i til en rimelig pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå