humhum31 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hei. Noen som har noen erfaring på X5 2007 modell? eller burde jeg kjøpe en nyere type av denne bilen? Mye problemer? hva skal jeg se etter? Bilene jeg har sett på er i fra 2007 til 2009 ikke over 100k km. Håper på tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Se etter fukt i baklyktene. Veldig vanlig problem på E70. Stort sett alle jeg ser på veien har vann i lyktene. Ellers bør du sjekke dekk nøye. 315/35 20" kan fort koste veldig mye. Kjøp en bil med Adaptive Drive, eventuelt en uten Sportsfjæringer. Ellers blir den ubehagelig hard. Spesielt i byen. Forøvrig virker E70 å være en veldig holdbar konstruksjon, men interiøret har en tendens til å knirke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humhum31 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Dette høres jo bra ut. Så spiller ingen rolle om jeg kjøper en 07 eller en 10 mod? Er Samme bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Det kom ny iDrive rundt 2009, så det kan jo være verdt å ha i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Jeg har nettopp kjøpt '07 E70. Ikke dugg i lyktene på den, 118k km. Se egen tråd. Adaptive Drive er et must og personlig hadde jeg krav om nivåregulering bak også. Store forskjeller i utstyrsnivå på bilene på Finn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå