SaitekQ Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Hei Har et problem med at gassen henger seg og ekstrem treg gasspedal. Må dra gasspedal tilbake med foten for å få normalt turtall. Har prøvd å smurt selve pedalmekanismen uten hell. Så regner vel med jeg må smøre gassvaieren. Har kjøpt smørespray og vaiersmører fra biltema, men lurer litt på hvordan jeg skal få smurt vaieren. Noen som har gjort dette før?
SaitekQ Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Så det er ikke verdt et forsøk engang å smøre den opp? Ser for meg at vaierbytte er en trang og frustrende jobb.
Kristiansan'årn Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Har en ny en til 520 m50 du kan få for 150 munnen sent from a galaxy far far away...
Kristiansan'årn Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Men mulig det også bare kan være så enkelt at matta som har sklidd framover? den brente jeg meg på -.-' sent from a galaxy far far away...
SaitekQ Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Takk for svar dere. Når du sier matta, mener du tøy/gummi matte for å samle vann, eller tenker du på selve bunnmatta i bilen? Har sjekket at gummimatten som samler opp vann ikke ligger på gasspedalen.
Kristiansan'årn Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Var den gummi eller stoffmatta som du har beinene på for ikke skittne til bilen inv. Ja. Jeg hadde uorignale matte som sled hele tiden ja, fant ut av da jeg skulle skifte den selv Men som sakt har orginal gassvaier om du er interisert sent from a galaxy far far away...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå