Stimys Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Hei Jeg selger en garasjeport-åpner (universalkontroll) til bla E38 E39 E46. Denne er for bil med takluke og felles inn i tak himlingen ved siden av taklukebryteren og mikrofon. Man kutter hull i eksisterende plate eller kjøpe ny om ønske. Kul og enkel oppgradering som du kan stille inn på garasjeport, innkjørselsport eller liknende. Bimmers-pris: 1000 Ny pris ca. 4000kr. Kan sendes eller hentes i Ski 25min sør for Oslo Send PM eller tlf 48075859 Mvh Stimys
D.Toft Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 har denne rullendes koder? hva lys er det i den lille lysåpningen? orange eller gul? eler rød?
Stimys Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Her er en liten link til hvordan man programmerer den mot garasjeporten: Det lyser oransje i tallene og grønn i den dioden når du trykker på en av knappene.
Bmw mann Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Hva er delenr på den? Ligge der kabler klart til den der? Hvis jeg ikke har takluke da?
D.Toft Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 delenr: 8380869 kabler ligger sikkert ikke klar oppi der, har den 3 tilkoplinger er det +,- og + til lys i knappene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå