raaco85 Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Rå lekker godt og ha noen og se opp til. hva er opprinnelige farge kode. jeg er jo litt barnslig men syntes den var utrolig lekker med svart panser. gratulerer med en flott bil. Henter min i morgen mange bilder på veien hjem håper jeg. blir god første kjøre tur på ca 19 timer. Har du lagt laminex på lykter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Rå lekker godt og ha noen og se opp til. hva er opprinnelige farge kode. jeg er jo litt barnslig men syntes den var utrolig lekker med svart panser. gratulerer med en flott bil. Henter min i morgen mange bilder på veien hjem håper jeg. blir god første kjøre tur på ca 19 timer. Har du lagt laminex på lykter selv. Takker. Bilen er orginal svart metallic, husker ikke koden. Og jeg la på lamin-x selv ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Lite nytt her i gården, siden jeg har vert alt for mye på jobb. Men tenkte nå bare dele et bilde etter at jeg fikk på vinter hjulene. Jeg har også endelig fått montert nye endetuter, men dette har jeg ikke fått tatt bilde av enda. Vinterfelgene ble gs concave i 10x20 forran og bak. disse er et23, og dette er så kant i kant forran så det kan bli. Bak har jeg bare en 15mm spacer nå, siden det var det som sto på breyton hjulene. Ideelt sett sku jeg hatt 20mm bak. For se om det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Da var endelig våren her og jeg fikk gjordt ferdig det som skal være rødt på bilen. Så nå ble endelig fronten og rumpa komplett. Og sist men ikke minst. Så kom endelig hjulene jeg egentlig skulle ha. Så nå er de montert. Jeg syntest vertfal blien ble mer komplett nå. Så neste nå er vel å få den lakert så jeg kan få litt finnish. Så nå er dimensjonene 10x22 som før, men med 10mm spacer fra breyton. Som blir et20. Og bak er det 11,5x22 med 15mm spacer som blir et15. Dette er nå kant i kant til dem som ønsker å vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Kul familiebil dette ja! Syns den stylingen ble veldig kledelig på bilen også. Meeeeeen jeg syns den var mye finere før foliering (Men hver sin smak som du sier. Og det er din bil så hva jeg og andre sier bør ikke bety stort ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Kul familiebil dette ja! Syns den stylingen ble veldig kledelig på bilen også. Meeeeeen jeg syns den var mye finere før foliering (Men hver sin smak som du sier. Og det er din bil så hva jeg og andre sier bør ikke bety stort ) Hehe. Takk for det. Joda, svart eller rød er nå smaks sak. Men viss den blir lakert vil også skjermbredderne og fangerene bli blank sort. Og eventuelt panseret rødt. Så vi for se. Sorte x5 er er det nok av i fana. hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Ingen diskré E70 dette. Syns jeg så deg ved kongeparken på mandag? Og igjen ved sørlandsparken igår, kan stemme? Ser bedre ut live en på bilder! Jeg kjørte denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Ingen diskré E70 dette. Syns jeg så deg ved kongeparken på mandag? Og igjen ved sørlandsparken igår, kan stemme? Ser bedre ut live en på bilder! Jeg kjørte denne... Takker for det. Jepp, nå er det ferie. Tror jeg lå merke til bilen din. Men ikke hvor. Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå