Kobar Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Jeg har skiftet alle reimhjul, gått over dynamo og servoen. Kompressoren er en rotrex og har stått på en m3 med 450hk. Hvor mye lyd skal egentlig en kompressor lage? Det er ingen slakk på reimhjulet til kompressor, hverken ut/inn bak/fram...
SpiderPig Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Har du prøvd å justere på vinkelen på selve kompressoren?
Kobar Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Nei? Reima ligger helt fint, samme avstand langs hele adapterplata til kompressoren. Jeg er nokså sikker på at lydene kommer fra kompressoren.. Jeg kan ta det opp på lydklipp imorgen og prøve å legge ut så dere får hørt
SpiderPig Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 okei, syns å huske at det var en lyd fra reima på den før. så ble den mye bedre når vi justerte på det staget
Kobar Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Snakker vi om samme bil? Jeg skal prøve å justere på staget
SpiderPig Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Snakker vi om samme bil? Jeg skal prøve å justere på staget Snakker om bilen din ja
Kobar Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Fant feilen! En bolt har skrudd seg ut, kompressoren sto skakkt og reima låg helt inntil å slipte i adapterplata.. Har trolig vært slik siden jeg kjøpte den.. Nå høres det bare fann så gromt ut fra motoren :D
Kobar Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Den som sitter på støttestaget som er plasser rett over til venstre for dynamoen.
m0lliz Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Denne er det raymond som satt på, det er bare og justere den litt så blir det knall! Mener og huske at jeg fortalte det til deg når du kjøpte den Jeg har justert den tidligere som spiderpig sa tidligere her
Kobar Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Satte Raymond på støttestaget? Det må ha gått meg hus forbi om du har nevnt det, men det har aldri vært renere gange på motoren enn nå, ble faktisk helt annerledes! Før, når reime slipte inntil adapterplata, kom det en slags suselyd, noe jeg alltid har trodd er normalt ved kompressor. Men etter vært som kompressoren vridde seg mer og mer så gikk suselyden over til å bli en fæl skrapelyd (som i ett gåent lager). Det var da jeg bytta alt av reimhjul som hadde tegn til slitasje. Men nå er alt tipp topp venter bare spent på at snøen skal forsvinne så jeg får den ut av vintergrotta
m0lliz Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 nå kan ikke du komme her og fortelle meg at lyden ble mye bedre uten og komme med lyd klipp!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå