Gå til innhold

Ny E92 M3 på vei fra Cali-for-ni-A! :D

Bjanne
 Share

Farge på bilen for 2014?  

21 stemmer

1. 1. Farge på bilen for 2014?

• Alpinhvit
      3
    • Imola rød (ikke matt)
      4
    • Sort
      0
    • orange GTS fargen
      5
    • Laguna Seca Blå
      9

Anbefalte innlegg

Føler jeg må triumfere litt over mitt nye spark of insanity ! kjøpte meg for en mnd siden ny bil fra statene og planlegger en skikkelig ombygging til driftebil i vinterdvalen 2013-2014. den har estimert arrival 15. juni i drammen, så da blir det å selge den gamle banebilen og gjøre denne kjøreklar for de treffene jeg får til i sommer :)

Så hvis noen er int. i en orginal 01 M3 med Ess presse Peebee forstilling og masse annet kjekt ere bare å si ifra ;)

(Link til E46 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=196907)

Bilen er en 08 m3 e92 US spec :) Jadda- Den ER matt rød - med rødt semsket skinn innvendig !

DCT desverre, så dette må bygges om til manuell- har kjøpt ny kasse mellom aksel og alt annet som trengs for å bygge om dette.

Det er en tidligere show bil fra et styling firma i statene så den er jassa skikkelig opp inni- om det er så fint DET er jeg ikke sikker på. men er lagt i mye jobb :P alt skal ut uansett så:P

blir å holde bilen slik den er så godt som rå er i sommer også i vinter blir det total makeover med ny lakk full bur fra NordicMotorsport og alt mulig annet gøy !:)

Noen bilder fra annonsen- har som sagt ikke fått bilen enda så har ikke fått tatt egne bilder enda :/ Prosjekt tråd blir statet i juli :) har noen gode tips til utstyr jeg kan kjøpe til denne bilen må dere bare si ifra ! trenger en del ! typ. karbon panser, luke, GTS vinge, carbon speil deksler, rådelager, og annet gromutstyr !

7uqyedq74suuzup5y1en.jpg

ohl7kdacdn4t85eskbcm.jpg

pxt9manpmxtg8wgcekiu.jpg

xt8vm73izqob65qtqmnh.jpg

8cdcdr6o86peqq1tw86c.jpg

q2awg8m4khkoavn7gxmp.jpg

3ojhe1o8yn5rjfogj2r0.jpg

r6nb161g8zd2ip0m1qjd.jpg

62y1avk336z33h35mm7o.jpg

xb2wfyvgnkuukin83pdd.jpg

1ja1w2cff432j0raf48n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil :) aldri sett rødt dashbord osv..

Var sikkert det de tenkte når de trakk det om og ! vet ikke helt hva jeg syns om det jeg- kan jo ikke si det er stygt for jeg har jo kjøpt driten, men det er faen ikke fint heller :P hehe

Rått! Men hvorfor bygge om til manuell når du har den råe kassa?? Trenger aldrig og bomgire resten av ditt liv om du beholder denne. Du skal vel ha ess kit på denne og? Da trenger du ikke den jævla klussj pedalen;)

Jeg skal bytte kasse for å kunne redde meg inn når jeg kjører gæli, jeg kan jo fortsatt ikke kjøre :P har bare fått brukt den andre bilen 3 ganger på 2 år :P også tviler på den kassa er så glad i håndbrems også. skulle vell egentlig holde det litt tilbake men har kjøpt ESS 625 kit til den så den kommer nok til å slippe :P hehe

Tøft!

denne må du jo bare dra rett til E30meet med når den kommer helgen før treffet!

Takker for det :) håper den blir like tøff som jeg ser for meg ! men er pga den dumme jobben min jeg ikke har fått kjørt den andre noe særlig. jeg har ALDRI fri når det er moro treff ! kun juli treffet jeg har vert å stått i kø på og et bmw ccn treff:P så har med andre ord ikke fått prøvd meg skikkelig på rådkjøring. men jeg har fri på alle gatebil treff og dhb i år, så blir hvertfall kjøring i år. vet bare ikke hvor mye enda. har jo 4 m3'er nå så er litt manko på penger til overs :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har bilen kommet til Norge og står i Drammen og venter på at jeg skal komme meg hjem fra jobb. SweetBMW skal hente bilen for meg til uka så jeg slipper å betale "dagbøter" for at ikke bilen har blitt hentet- snill han :)

sitter å funderer på planer og farge på bilen. Må inrømme at jeg ikke har satt meg så mye inn i E92 før jeg kjøpte denne, så vet ikke alle mulighetene på styling og utstyr jeg kan kjøpe til denne. så hvis det er noen som har noe info på sider som selger Carbon deler ol. til denne kanskje widebody kits osv tar jeg imot dette med et smil :)

gjerne Farge forslag også. sitter å tenker frem og tilbake på hva jeg vil ha: Alpin hvit, Imola rød, Lagune seca blå, Dakar Gul, Helt sort, Orange GTS farge :S hva skal man velge ? off- legg gjerne inn bilder av eksempler hvis dere har det :) jeg vil lage en super frekk bil til neste sesong :)

det som er bestemt hittil er hvertfall : Carbon gtr panser, Ducktail carbon luke, Nitron R1+ coilovers, GTS leppe og diffuser. demon tweeks brekk.

Seca ? :)

n4w7anflbbhct2ecwywj.jpg

kom gjerne med forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://Www.e92-lighting.com

Der har de mye snadder :) Gå definitivt for Ericsson bodykit. Dyrt, men grisefett!

Værste fall Vörsteiner widebody. Samme som GTRS3 bilen dems.

takker for det :)

nå er det mest drømmer om widebody kit da kjøp av bilen ny kasse og presse har satt meg tilbake noen krunker allerede, så må se hvor mye jeg får for den gamle bane bilen og sånn hva som blir til overs til styling :) men skal sjekke opp hva det koster og slikt :) [

quote=hermanoo90]Dette blir tøft!! Grattis :D Følges med :D

takker for det :) håper bare den er som jeg har blitt fortalt- alltid like nærvepirrende å hente usette biler på kaia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for Ericsson frontfanger, uten tvil, og koffertlokk. Dødsfete. Fangeren foran er noget lik original, bare mer "leppe" enn originalfronten. Du må nesten søke opp. Da er det lettest å forklare :P Hadde jeg hatt kronene, hadde jeg gått for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...