Andreas1448 Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Har seg sånn at jeg har en mtech e46. med masser av utstyr bla bla bla Greia er at det sitter sports understell på bilen. Men fronten er så høy altså, understell utenom det vanlige standard settet skal jo være lavere på den måten at det er Sport, ergo- LAVERE, "Fetere" ( det er tight og stivere- bilen ligger som en drøm på veien) MEN den er jo alt for høy!! :S Hva skjeeeer?! dette er ett dårlig bilde men man ser litt, Her har jeg 19" men det er jo en gleppe på minst 3-4 cm: ( skal ordne ett bedre ett)
Alpejohn Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Sikkert noen som har spart penger og bytta til standard fjærer
Lars89 Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Har nok gjerne vært bytta en gang ja, og da ikke nødvendigvis til sports-dempere/fjører. Med det sagt så er ikke en E46 med org. sportsunderstell spesielt lav. Skal du ha lav bil må du over på uoriginalt.
Andreas1448 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Ja lurer på om noen har bytta fjører, har jo vurdert å få på noe lavere fjører- men da flyttes jo hvilepunktet på noen dempere som har rulla ca 100 000. OG da blir vell dem slitt ut også! hehe Vet at det finnes sånne senkeskåler, skal senke 1-2 cm. hjelper jo litt, - Jeg har ikke skjekket org skålene, men den er det vell bare å skru løs? - noen av dem eldre typene veit jeg at det var festet skikkelig slik at en sånn handling ikke er så enkelt. Noen som vet om sammenlignbare alternativer når det gjelder noe coilovers? Vill jo holde bilen så orginal som mulig!
Lars89 Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Å bytte til senkeskåler er samme jobben som å bytte fjører/dempere. Må ta ut fjørbeinet og komprimere fjøra for å skifte. Hvorfor vil du holde bilen original? Så jo ikke veldig original ut fra før av
Andreas1448 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Å bytte til senkeskåler er samme jobben som å bytte fjører/dempere. Må ta ut fjørbeinet og komprimere fjøra for å skifte.Hvorfor vil du holde bilen original? Så jo ikke veldig original ut fra før av Haha nei sant det, skal få vekk den fæle svartfargen på panser hvertfall, -det ble nye dempere/fjærer OG senke skåler. heheheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå