dIFEO Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Dette er da den første bilen min etter jeg fikk lappen. Veldig fornøyd med denne som første bil, skulle ønske jeg hadde litt mer kraft under panseret, men det var mye bil for pengene. En BMW E46 316i som hadde gått 105.500 når jeg kjøpte denne. Tidligere og eneste eier var en gammen mann i 70-åra som har tatt godt vare på bimmern. Vinterkjørt kun en sesong (2.sesongen nå) Lider av en liten blemme med rust på venstre hjulbue som skal fikses. Slik så den ut den dagen jeg kjøpte den: Ting jeg har gjort: Nye lykter med linse Angel eyes i led Sota alle blinklysa Komplett interiør- og skiltbelysning i led Svarte nyrer Nye sommerfelger Dynavin Android Subwoofer Nye høyttalere i hattehylla Xenonkit 6000k 35W Midtarmelene Planer: Sote vinduer Fikse noe rust Senking Baklukehåndtak (skiltlys er ødelagt) Nyvasket Sommerfelger Sota blinklys Nye nyrer Xenonkit og originalt Interiør med dynavin Rusthelvete.. Pedalsett Slik ser den ut den dag i dag (ene angel eyen er ødelagt..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Gratulerer med bil! Du har gjort de "riktige" oppgradringene På siste bildet ser det ikkehelt bra ut, hva ha skjedd? Får håpe du får fikset det nå som sesongen er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Litt for mørke blinklys spør du meg. Ellers pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Gratulerer med bil! Du har gjort de "riktige" oppgradringene På siste bildet ser det ikkehelt bra ut, hva ha skjedd? Får håpe du får fikset det nå som sesongen er rett rundt hjørnet Ikke noe annet enn at den er jævlig møkkete og at angle eyesene på venstre side av bildet er ødelagt Kan få opp et bedre bilde senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 har lyst til å senke den, men hva vil se best ut? vil ikke senke den kjempemasse, men litt lavere. Kanskje samme høyde som originalt m sport. Går det an å kjøpe kun senkefjærer, eller er det best å kjøpe senkesett? Kan lite innenfor dette. takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Eibach pro kit 30-20 kun fjører. Styr unna billig coilovers:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Eibach pro kit 30-20 kun fjører. Styr unna billig coilovers:-) Takker! hvor stive er disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Stive:-) jeg syns det funker bra. Litt mindre comfort, men utrolig mye bedre å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Jeg senket min e46 40/30, men synes den ble alt for høy foran, fikk ikke stuket. bak ble den passe lav, men ble omvendt stuk :S Kjørte på 19" sko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Stive:-) jeg syns det funker bra. Litt mindre comfort, men utrolig mye bedre å kjøre Det vil ikke butte? Jeg har 19" sommer og 15" vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 butte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Liten update: Fått på sommerskoa og installert LED angel eyes, samt blinklysene lyser svakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 fin bil jeg lurer på hva du måtte gjøre for å bytte til linselykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Fin ja:) mangler bare m-front nå så er du i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 fin bil jeg lurer på hva du måtte gjøre for å bytte til linselykter? Har kun kjøpt nye lykter med angel eyes halogen og har kjøpt xenonkit i tillegg. gjorde om fra halogenpærer til hele led ringer ved å bytte ut og modifisere litt Beklager sent svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå